Utovernavle?

Hihihi! Jeg og vil ha utovernavle! Føler det hører med gravide.. men så er det sikkert minst like mange med flat/innovernavle som utovernavle? :p

Eg og vil ha når "alle" andre gravide har:p Hihi min er så innover som den alltid har vært.. :p

Eg og vil ha når "alle" andre gravide har:p Hihi min er så innover som den alltid har vært.. :p
Ja, hahha, sant, i den kommentaren hørtes jeg veldig voksen og moden ut :-D haha, det er jo kvinnedagen så kanskje jeg slipper unna med det?

Her har også navlen flatet helt ut, og tror lillegutt synes det er veldig morsomt å presse foten inn i navlen slik at midten av navlen stikker rett ut til tider :p

426452_10151502941616208_124823708_n.jpg

Min innovernavle....

Her som nese, til vanlig er det munnen som småtten mater babyen i.....

Er litt glad for at min ikke stikker ut, jeg misliker sterkt vist noen piller meg i navlen eller kommer borti den nå som den er flat. Får sånn ekkel følelse inni meg hehe. Så hadde nok vært kjempe ille å hatt den utover å skikkelig utsatt hehe

Min har flata ut, er rimelig dyp til vanlig...

Så kult da! :-D det er jo stilig! :-D jeg har en dump på alle toppene mine, toppene sitter så stramt at de går innover der som navlen er! :-P

Her kan dere se hvor vanvittig flat min er :O

ImageUploadedByBV Forum1362834364.958367.jpg

ImageUploadedByBV Forum1362834377.202363.jpg

Haha! Stygg ^^

-- tasting fra mobil --

Har du hatt percing? Syntes magen din var kjempe fin jeg :) skikkelig fast hehe ( vist det er lov å si det)

Har du hatt percing? Syntes magen din var kjempe fin jeg :) skikkelig fast hehe ( vist det er lov å si det)
Haha fast er bra ^^
Jupp, har hatt piercing. Håper å få sen på plass igjen etterpå! Men hullet driver og blir dratt utover og jeg er litt redd det skal sprekke :O

-- tasting fra mobil --

Back
Topp