Utovernavle?

MaiTjohei

Forumet er livet
MAI 2013
Har dere mer navle igjen? heheh....

Jeg har utrolig dyp navle, og den har ikke vist tegn til å forsvinne enda.. Hadde fortsatt innovernavle når jeg var høygravid med vesla, så blir vel sånn nå også :p

Jeg har til anliggende ganske åpen navle men fortsatt innover. Nå er den egentlig mest HELT flat og noen ganger står midten utover ^^

Miner innover, det var den med storebror også.. men eg har hanske liten mage då.. :p denne gangen og :p

Min navle står rett ut, magen sjer nesten ut som en stor pupp :b

Min navle ble dradd ut og ganske grunn etter forige graviditet. Ble aldri den samme igjen. Så denne gangen tok det ikke lang tid før navelen ble nesten helt flat :)

Min er ganske dyp tilvanlig, så nå er den helt flat :) avertil kan øverste del bule litt ut også :)

Min navle går i ett med magen, ikke noe innover og ikke så mye utover heller :-P

ImageUploadedByBV Forum1362733437.501535.jpg

Veit ikke om æ fikk fram bilde! Men her e magen og den "søte" navlen min ;) hahah!

Den var søøøt :D

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Æ like den ikke, den vises gjennom kleian hvis æ har på tettsittende singletta og gensera :b

Hihihi! Jeg og vil ha utovernavle! Føler det hører med gravide.. men så er det sikkert minst like mange med flat/innovernavle som utovernavle? :p

Æ ønske mæ flat/innovernavle :b men æ har alltid fått sån tupp navle ;) og æ har kjempe dyp innovernavle te vanlig :) trur nok alle typa navla e like normalt!

HIHI.. Til og med dagen før fødsel forrige gang så jeg ikke "bunnen" i navlen. Lurer på hvor den ender liksom.. :D

Back
Topp