Utover/innovernavle

En slags mellomting nesten.. Hadde kikkhullsoperasjon tidligere i år, der de gikk inn gjennom navlen. Etterpå ble det sydd ett eller to sting i navlen og etter det har den forandret seg, jeg tror derfor ikke navlen kan bli helt utovernavle nå :p

Her er det fortsatt innovernavle, kommer nok ikke til å popper ut heller, forrige svangerskap gikk jeg en uke over termin men fortsatt innovernavle... :)

Har den kommet ut hos dere? Hos meg er den like dyp som alltid. Lurer på om den kommer ut i det hele tatt, eller kanskje det er litt tidlig? :)

Dette er tredje ungen og min har aldri kommet ut. Har dyp navel da.
På eldstemann ble den flat bare.. Helt rart, hadde liksom ikke navel bare en mønstret stjerneformet flekk midt på som gikk i ett med resten av kula.
Denne gangen hadde j litt pub så tipper den forblir innover.

Fikk aldri utover sist. Fortsatt som normal her. Magen kan nok ikke røpe noe sv.skap enda. Normalt symfysemål. Hadde liten mage og liten baby sist, normalt symfysemål men veksavvik på baby. Spent denne gangen men får kontroller fra uke 32

Har ganske dyp navle men i går oppdaget jeg at jeg kan se bunnen , haha :p

Min er på vei ut, den er blitt betydelig mindre dyp i alle fall, men heier på at den ikke popper ut;) Er 27 uker på vei

Har navelbrokk fra jeg var liten, så den poppet ut tidlig. Skulle gjerne hatt innover navel.

Back
Topp