Utover/innovernavle

SnartMammaIgjen:)

SnartMamma
Har den kommet ut hos dere? Hos meg er den like dyp som alltid. Lurer på om den kommer ut i det hele tatt, eller kanskje det er litt tidlig? :)

Den kommer nok ut etterhvert. Min har kommet ut, og jeg liker det ikke! Synes liksom det blir så følsomt akkurat der, særlig når sparkene kommer der :p

Min er blitt vesentlig flatere, men jeg har superstor mage også da, så ikke så rart i grunn

Den tyter ut når jeg hoster eller ler. Alt går temmelig i ett nå:)

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Min har ikke endret seg, så den er fortsatt innover. Men så har jeg ikke fått så stor mage enda heller:-/ Jeg synes det ser så ekkelt/ubehagelig ut med utovernavle, så er glad den holder seg normal fortsatt:-)

Vanlig innover men den er alikevell anderledes xD

Litt utover øverst, og flatere ellers. Ser rar ut :P

Fikk aldri utovernavel forrige svangerskap. Den ble jo etter hvert helt flat, men gikk aldri utover. Har enda innovernavel nå, men den har blitt grunnere enn den var.

min kommer ikke til å gå utover,men blir helt flat :p dvs, at den går i ett sammen med magen... :)

Min er innover enda. Men litt stram.. hehe. Er litt usikker på om det er mulig at den popper ut da den er så dyp til vanlig :P

Min poppet aldri sist gang :)
Den er fortsatt innover nå også. Snart 26 uker. Men merker den ikke er like dyp som den pleier.

Helt klart utover her:-)

Fortsatt innovernavle, men mer åpen.

Back
Topp