Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Helt enig! Fant ut at jeg var gravid for 1 og 1/2 uke siden, men kjennes ut som det har vart i ett år alleredeOg det kjennes så ueeeendelig lenge ut til julaften, når familien skal få vite
![]()
Håper tiden går litt fortere etter ul og at jeg slapper av mereJa! Har jo vært gravid i 3 evigheter.. eller I 3 ukermen syns tiden etter ul har gått raskere
roet meg litt ned etter at vi så at hjertet slo
![]()
Den skjønner jegEtter å ha vært prøvere i 3.5 år så er tålmodighet noe jeg har måtte lære meg![]()
Den skjønner jegså bra at det endelig har klaffa for deg
har du vært gravid på de 3.5 årene eller er dette første?
Har visst det i 2 uker å tror jeg får problemer med å holde meg til julaften jablir sjokka om jeg holder meg til desember
![]()
Huff, håper spiren klamrer seg fast denne gangen ♡Håper tiden går litt fortere etter ul og at jeg slapper av merehar mistet så mange ganger at jeg er forberedt på å miste før ul
slitsomt å gå sånn hver dag å..
Mistet i uke 8 i 2012, og thats it..
Ble utredet av gyn i desember ifjor og gikk 9 mnd før jeg fant ut at hun hadde glemt å informere meg om progesteron svikt, så opplevd mye unødvendig underveis bare det siste året..
Så ble ivf som ble vår redningog 2 ganger daglig med progesteron tilskudd frem til uke 12
![]()
Har visst det i 2 uker å tror jeg får problemer med å holde meg til julaften jablir sjokka om jeg holder meg til desember
![]()
Ja det gjør jeg å for h*n er så ønsket å dette blir nok siste gang for min del så håper endelig det går som det skalHuff, håper spiren klamrer seg fast denne gangen ♡
Satser på t tiden fram til 12 uker går fort, for jeg vil tro tiden etter kommer til å fly![]()
Jeg syns disse ukene går så sinnsykt tregtå føles som en evighet til tidlig ul den 24
Flere som syns ukene går tregt eller er det bare jeg som har fått utdelt lite tolmodighet?![]()
Jeg er egentlig helt elendig på hemmeligheter å overaskelser .. Røper det før tiden uansett hva det gjelder -.-Jeg gleder meg sånn til å se reaksjonen deres på måten de får vite det på, så jeg tror jeg skal klare å holde det hemmelig. Barna mine går i barnehagen jeg jobber så kan ikke si noe til dem enda så det holder meg litt i sjakk ;P
ENIG!!! Kan det i det minste gå 12 uker snart???
Jeg er egentlig helt elendig på hemmeligheter å overaskelser .. Røper det før tiden uansett hva det gjelder -.-
Kanskje like greit å ikke si noe til barna helt enda daplutselig kommer de løpende "mamma har baby i magen"
![]()
Har mista en god del jeg, 2 ganger på rappen tidligere i år men det blir jo ingenting i forhold til hva du har vært igjennom disse årene ..
Bare vi to som vet det endamen kjenner det kriblere etter å si noe til mamma
![]()