Utolmodig!

Vanillatwin

Elsker forumet
Hva gjør dere for å fylle dagene? Jeg er sååå utolmodig!! Vil teste nå og at de neste 6 mnd skal gå suuuuper fort!!
Sent from my Transformer Prime TF201 using BV Forum mobile app

Strikker og ser serie ;)

Ser på filmen "ikke uten min datter" blir såååå sinna av den!!

Dytt:-D

I dag har jeg bare syns synd på meg selv ;-) er forkjøla, vondt over alt, feber. You name it. Mye tv titting og sovet på sofaen ;-)

Lengter etter å gå gravid ♥

I dag har jeg bare syns synd på meg selv ;-) er forkjøla, vondt over alt, feber. You name it. Mye tv titting og sovet på sofaen ;-)

Lengter etter å gå gravid ♥
Da er vi 2:-D lengselen etter å gå gravid er stoor!!

Jeg går og venter og venter på TR og lurer på hvor lenge det egentlig tar fra embryoet dør til kroppen støter det ut? Når skal en egentlig be om å få hjelp. Er 2 uker og par dager siden det ikke ble noe av. Blir litt rar i hodet av å tenke på at det er der inne uten at det skal bli noe. -noe dyster, beklager- :P

Jeg depper med Fødeavdelingen på FEM samtidig som jeg tenker på den negative testen fra i morges.

Du har testdato 10.juni så du har enda mulighet. Ikke gi opp håpet ♥

Lengter etter å bli gravid ♥

Du har testdato 10.juni så du har enda mulighet. Ikke gi opp håpet ♥

Du har litt rett i det.. Får holde håpet oppe en stund til. Hadde bare så lyst at det skulle gå. Og hadde en finfin følelse denne gangen. Men en gang må det vel bli vår tur også.

Du har litt rett i det.. Får holde håpet oppe en stund til. Hadde bare så lyst at det skulle gå. Og hadde en finfin følelse denne gangen. Men en gang må det vel bli vår tur også.

Forstår jeg godt :)
Krysser fingrene for deg ♡

mest nervepirrende rugeperioden min begynte for få timer siden..og vet ikke åssen jeg skal få tiden til å gå....så nervøs,redd,håpeful alt på en gang

Ikke alene! Dette er 3 gang og jeg er mest utolmodig denne gangen!! :-D

i natt hadde jeg et grusomt mareritt :( at forsøket var mislykket.. håper virkelig at det ikke stemmer... livredd... og savner bare mine gutter enda mer nå....
12dager igjen.....går ikke fort her nei....blæh-.

Ossen går det jenter?

Negativ test i går. Så venter bare på mens. Har lyst å prøve pergo i sommer, og håper jeg lykkes med det.. Satser på dere andre får en laaaang rugetid! :happy093

Negativ test i går. Så venter bare på mens. Har lyst å prøve pergo i sommer, og håper jeg lykkes med det.. Satser på dere andre får en laaaang rugetid! :happy093
Det var synd :-( håper det blir din tur snart :-D

Back
Topp