Utolmodig

KneHøna

Glad i forumet
Er det LOV å være utolmodig 10 dager før termin ??[8D]
Skulle ønske jeg kunne født før påska, hvertfall når jeg vet at denne jenta mi er litt stor [:D]

Med første gikk jeg 8 dager over, så må vel smøre meg med tålmodighet..

Ja, du er nok ikke den eneste her inne !! [8D][:D]
Vil bare ha babyen min ut NÅÅÅÅ ! [:)]
10 dager igjen til termin her også [:)] Er selv veldig sikker på at jeg går over termin [:o] Men det er lov å håpe ! [;)]

Hehe... Det er lov ja [;)]
Er utålmodig jeg også, men gikk 12 over med første, så blir vel overtid denne gangen også [8D][&:]

Det er selvfølgelig lov til å være utålmodig - men jeg vet ikke om det hjelper så mye[;)]. Jeg har selv en uke igjen til termin og sist gikk jeg 5 dager over før fødselen startet. Men denne gangen kjenner jeg massevis av tegn på at fødselen nærmer seg - men jeg går vel over likevel...

Vi får bare nyte de siste dagene før vi har ny, fersk baby i armene igjen[:D]

Det er lov å være utolmodig ja, men tviler på at det hjelper noe særlig[8D]
Har en uke igjen til termin jeg, men jeg har veldig god tid og har sagt i fra til mini i magen at den ikke får komme før etter påske[8D][;)]

Forrige gang fikk jeg 4 dager før termin, så i dag har jeg faktisk pakke bagen bare for å være på den sikre siden (og fordi mannen har mast om at jeg må gjøre det i en uke nå[;)]) Og jeg har merket en del tegn på at ting snart kan begynne å skje, så tiden vil vise[:)]

det nærmer seg for oss alle!![:D][:D]

Ja, kanskje pakke beggen eg og..[8D]

Jaaaa det er lov. Jeg holder på og fly på veggen her.. Nå har jeg hatt 3 dager med rier som aldri tar seg ordentlig opp[&:]
Så nå VIL jeg at han skal komme ut!!!!

Jaaa, veldig lov!! Jeg er utrolig utålmodig selv. Har lenge hatt på følelsen at han kommer før tiden, så håper det er rett[:)][:)] Vil ha han ut til påske altså! 

Back
Topp