Vi-Vil-Ha-Nr-3
Forelsket i forumet
Jeg er hjemmeværende, og sliter med klesvasken.Samme her :-/ får ikke gjort mye etter jobb for å si det sånn...... Sliter så med klesvasken
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er hjemmeværende, og sliter med klesvasken.Samme her :-/ får ikke gjort mye etter jobb for å si det sånn...... Sliter så med klesvasken
Jeg er også sykemeldt. 7+1. Svimmel, kvalm og lettrørt. Jeg jobber med mennesker.. Man kan ikke være proff når man ikke har det bra. Og man har ingenting på jobb å gjøre hvis man ikke klarer å gjøre jobben sin ordentlig. Jeg klarer ikke det akkurat nå så ingen skam å snakke med legen om sykemelding
Jobber selv som sykepleier og sjefen min svarte ikke en gang skikkelig da jeg fortalte jeg var gravid og sykemeldt, bare sur! Jeg gir faen, hun får styre segSitter på venterommet hos legen for å få meg en sykemelding. Har 100% stilling som sykepleier og kjennee også veldig på at jeg ikke klarer å gjøre jobben på en ordentlig måte. Snakket med sjefen om det for en stund siden. Fikk bare beskjed om å fortelle d til de på jobb slik st vi kunne bytte ruter og slikt. Men jeg svirrer, er kvalm og blir irritert og lettrørt. Jeg kan være alene sykepleier på dag og må gjøre jobben til de andre sykepleierne som er på ferie. Og tror du fan d ikke kommer 2-3 sykepleiere på kveld!!!? Vi er en liten enhet. Så på kveld trengs d bare en sykepleier.
Sjefen dro bare på ferie hun, så nå har vi en annen sjef..
Jeg ringte i går å sa st jeg ikke kunne komme pga at jeg hadde spydd og var veldig kvalm. Fikk bare i respons " ja nå blir det vanskelig å få noen på jobb" ikke noe god bedring eller slikt. Da kjente jeg at jeg ble sabla irritert og fortalte at d kunne ikke jeg noe for. Så må dritet jeg i om de blir sure!!.
De har ikke tilrettelagt noe. Jeg måtte ringe mamma å gråte litt for å få ut frustrasjonen..
Haha sorry d lange innlegget men følte jeg bare måtte få d ut
Er litt rart at dette er mennesker som jobber med andre mennesker også oppfører de seg slikt..Jobber selv som sykepleier og sjefen min svarte ikke en gang skikkelig da jeg fortalte jeg var gravid og sykemeldt, bare sur! Jeg gir faen, hun får styre seg