Utmattet..

2410

Forelsket i forumet
Septemberlykke 2015
Flere som føler seg utmattet?
Var veldig sliten forrige svangerskap også. Og i dag var første dagen hvor jeg kjente meg slik igjen.. Et ork og gjøre noe med ungene, og vil helst bare sove.. Heldigvis varte det ikke lenge, og det hjalp med en bitteliten bikk. Håper det ikke blir like ille som forrige gang..!

Første uka var key stuptrøtt, men så fikk jeg ferie og har kjent meg helt vanlig (bør nevnes at jeg er ganske sliten til vanlig :-P ). Blir spennende nå som det er tilbake på jobb igjen

Huff ja, utrolig trøtt og sliten for tiden. Nå har jeg jobbet veldig mye før jul uten fridager, så vet ikke om det er det eller svangerskapet som tar på allerede :o

ohjess, tok en 2 timers dupp istad, og er veldig snart klar for sengen igjen nå, merker jeg.

Ekstremt trøtt her og! Må sove en times tid på dagen og! Godt det er ferie;)

det at jeg var sliten var det som fikk meg til å misstenke graviditet :p

I går måtte jeg legge meg klokka åtte på kvelden.. helt utkjørt. Sov til halv seks i dag morges, men når jeg stod opp så føltes det som om jeg kun hadde sovet en time eller to. Jeg er skikkelig A-menneske og står alltid opp uten problemer mellom fem og seks. På jobb var jeg helt ute av det. Mistet ting i gulvet, glemte ting og så satt jeg på kontoret og hadde sovnet hvis jeg hadde lukket øynene.

Heldigvis kom en av mine ansatte på jobb tidlig så jeg kunne gå hjem. Var sikker på at jeg var syk. Men så lå jeg på sofaen og fikk en ekstremt sterk følelse av at nå kunne jeg ta en test.. og sannelig kom det frem to streker rett før tiden gikk ut. Teststreken var svak men likevel en klar og tydelig strek.

Nå sitter jeg her og venter på at sengetøyet skal bli ferdig i tørketrommelen så jeg kan ta kvelden :goodnightSlitsomt å være så trøtt samtidig som jeg er takknemlig for alle symptomer ettersom jeg har mistet ett par ganger tidligere :)

Back
Topp