Utmattelsen er tilbake :S

Bkno6624792

Andre møte med forumet
Hvordan går det med alle?
Er det bare meg som opplever at utmattelsen er tilbake?
Er i midten av uke 26. Blir noen lange uker igjen :nailbiting:

Du er ikke alene. Trøttheten slo meg i uke 25, har bare lyst til å sove hele dagen! Klarer kanskje å få gjort litt trening eller annet på morgenen og så er jeg helt utslitt resten av dagen:wideyed:

Jepp, uke 25 i dag å helt kaputt den siste uken.

Til og med begynt å sove lengre om morgenen, har vært våken tidlig hver dag siden jeg ble gravid til nå.
Håper det går over igjen snart!

Jeg kjente også på det noen dager og ble redd det var tilbake. Men her var det bare forbigående virker det som. Håper det i hvert fall:happy: Men ble litt skremt for det var ikke mye gøy de første 15 ukene. Håper det bare er forbigående for dere og:happy:

Jeg kjenner meg også helt utmattet!:arghh: Føler alt er et ork og jeg er konstant trøtt, selv om jeg har hatt ferie noen uker og tid til å hvile meg. Jeg er likevel kjempesliten... Jeg tok blodprøver for å sjekke stoffskiftet, vitaminer og blodprosent hos fastlegen siden jeg var så sliten, men prøvene viste ikke noe unormalt utenom litt lavt ferritin (jernlager) på 30. Jeg er også i midten av uke 26. Håper virkelig det snur snart.

Jeg kjenner meg også helt utmattet!:arghh: Føler alt er et ork og jeg er konstant trøtt, selv om jeg har hatt ferie noen uker og tid til å hvile meg. Jeg er likevel kjempesliten... Jeg tok blodprøver for å sjekke stoffskiftet, vitaminer og blodprosent hos fastlegen siden jeg var så sliten, men prøvene viste ikke noe unormalt utenom litt lavt ferritin (jernlager) på 30. Jeg er også i midten av uke 26. Håper virkelig det snur snart.

Samme her , helt utslitt.. men hadde ferritin på 6, så kanskje en forklaring der også :hungover: Er uke 26 i dag, har en på 4år og en på 5år , så krever jo sitt det også, men kan bli noen lange uker om det skal fortsette sånn :dead:

Er snart i uke 25, er trøtt som fy på kveldene, blir sliten om eg går fort og stresser litt. Da sniker kynnerene seg fram og kjenner det presser på blæra.
Er i full jobb, og satser på å være det helt til uke 37 når permisjonen begynner. Har to små hjemme på 5 og 7 år, så blir i aktivitet hele tiden! Godt når de er lagt, så man kan roe ned og ha oppmerksomhet på magen og babyen :)

Samme her , helt utslitt.. men hadde ferritin på 6, så kanskje en forklaring der også :hungover: Er uke 26 i dag, har en på 4år og en på 5år , så krever jo sitt det også, men kan bli noen lange uker om det skal fortsette sånn :dead:
Ja, muligens lave jernlagre kan spille inn:confused:.. Tar du noe jern-tilskudd når nivået er såpass lavt? Jeg har en på 3 år hjemme som krever sitt av oppmerksomhet og aktivisering, så enig i at det også tar energi. Håper det bedrer seg de neste ukene:rolleyes:

Ja, muligens lave jernlagre kan spille inn:confused:.. Tar du noe jern-tilskudd når nivået er såpass lavt? Jeg har en på 3 år hjemme som krever sitt av oppmerksomhet og aktivisering, så enig i at det også tar energi. Håper det bedrer seg de neste ukene:rolleyes:
Ja må ta 100mg om dagen, må nok ta den dosen igjennom hele svangerskapet sa legen, veldig rart målte i uke 9 og da hadde eg 89 i s-feritin og no i uke 24 så var det nede i 6..
Ja var lettere å være gravid med førstemann, for da hadde man liksom bare seg selv å tenke på :rolleyes:

Ja, husker ikke helt når det slo inn men iløpet av uke 25. Noen dager er bedre enn andre heldigvis, men kan godt tilbringe en hel dag på sofaen uten problem.

Det er godt å høre at det ikke bare er meg. Endelig var energien tilbake og så sa det bare stopp i helgen igjen. krysser fingrene for at vi alle har en midlertidig dupp i energi

Midten av uke 24, mannen ba meg ta en hvil i går siden jeg var så gretten hahah. Orker lite og sover veldig dårlig. Må våkne for å snu meg, og drømmer utrolig mye. Begynt å få vondter (slet før jeg var gravid også), så alt er litt ork ja. Håper det roer seg litt, men antar det blir slik resten klage klage

Jeg er utrolig sliten og grinete for tiden, føler jeg aldri får nok søvn. Sliter med å sovne om kvelden og må opp med barna i 7tiden når mannen drar på jobb. Er ikke alltid jeg får sove på dagtid heller. Orker lite om dagene, håper det blir bedre snart.

Er helt utmattet selv, har ferie, men det er kun søvn som står på planen.. har jeg vasket klær og hengt opp de, så trenger jeg enten en powernap eller å slappe av i flere timer. Pga bekkenet, så sliter jeg veldig på natta..

Du er ikke alene, nei. Uke 26 i dag, og i forrige uke begynte jeg å kjenne den typen trøtthet og utmattethet som jeg kjenner igjen fra første trimester. I tillegg blir jeg fort sliten av å stå rett opp og ned en stund. Må liksom sitte litt etter jeg har stått og sminka meg på badet

Jeg som trodde den dårlige formen som plutselig kom tilbake bare var forbigående. Nå er formen verre igjen så der tok jeg muligens feil. Men ikke like ikke som de første 15 ukene heldigvis:happy: Dere andre som er i dårlig form/slitne igjen, får dere også vondt i halsen? Jeg sleit veldig mye med det de første ukene. Fikk vondt i halsen minst en gang i uka og så gikk det over på et par dager. Nå er jo også det tilbake. Det er jo veldig vanskelig nå pga corona for jeg veit jo aldri om jeg begynner å bli forkjøla Og må holde meg inne eller ikke. Så bare lurer på om andre her også får vondt i halsen når dere er veldig slitne? Blir tungvint å holde seg inne hele tida fordi jeg kanskje bare er sliten.

Jeg som trodde den dårlige formen som plutselig kom tilbake bare var forbigående. Nå er formen verre igjen så der tok jeg muligens feil. Men ikke like ikke som de første 15 ukene heldigvis:happy: Dere andre som er i dårlig form/slitne igjen, får dere også vondt i halsen? Jeg sleit veldig mye med det de første ukene. Fikk vondt i halsen minst en gang i uka og så gikk det over på et par dager. Nå er jo også det tilbake. Det er jo veldig vanskelig nå pga corona for jeg veit jo aldri om jeg begynner å bli forkjøla Og må holde meg inne eller ikke. Så bare lurer på om andre her også får vondt i halsen når dere er veldig slitne? Blir tungvint å holde seg inne hele tida fordi jeg kanskje bare er sliten.
Det er så merkelig, men jeg har også tidvis vondt i halsen:wideyed: er ikke forkjølet, men blir vond og tørr! Går over og kommer tilbake. Har også fått trøtthet og utmattelsen tilbake:wtf:

Det er så merkelig, men jeg har også tidvis vondt i halsen:wideyed: er ikke forkjølet, men blir vond og tørr! Går over og kommer tilbake. Har også fått trøtthet og utmattelsen tilbake:wtf:
Godt å høre det er flere. Nå lurer jeg (som vanlig) på om det bare er sånn vondt i halsen som jeg pleier eller om jeg faktisk er bittelitt sjuk og må holde meg hjemme. Skal jo på ferie på mandag så det passer dårlig å måtte holde seg hjemme. Men ferie passer jo uansett litt dårlig med slapp form:arghh:

Fikk plutselig vondt i halsen i går jeg og, det sitter i fortsatt. Men jeg hoster og, så får se hvordan utviklingen blir. Ellers startet vi ferie for to uker siden, og jeg har vært sur og hormonell som et uvær og sliten siden da... 27+2 i dag.

Fikk plutselig vondt i halsen i går jeg og, det sitter i fortsatt. Men jeg hoster og, så får se hvordan utviklingen blir. Ellers startet vi ferie for to uker siden, og jeg har vært sur og hormonell som et uvær og sliten siden da... 27+2 i dag.
Jeg ble bra i halsen igjen (som vanlig). Men litt mer sliten enn de siste ukene gitt. Så det er kanskje ikke tilfeldig at mange kjenner mer utmattelse igjen rundt nå. Jeg er litt ekstra irritabel i dag. Klarer ikke spiselyder eller pustelyder:sour: Sliter litt med det til vanlig også. Men nå blir jeg ekstra gal:arghh::happy090 Håper hostingen og halsvondten går fort over:happy:

Back
Topp