Utmattelse, flere?

Lillegull18

Blir kjent med forumet
Flere som føler seg fullstendig utmattet?

Bare enkle oppgaver i huset som å ta ut av oppvaskmaskinen tapper meg fullstendig for energi.. er allerede 100% sykemeldt. 35+1 i dag.

Jepp. Blir helt utslitt av små gjøremål. Utrolig kjipt, men vi må nesten bare lytte til kroppen og hvile når den sier fra :sleep002

Jeg har vært veldig sliten lenge. Først nå siste uke jeg har tillatt meg å sove noen timer på dagtid :wacky: Og det er så deilig! Uke 38 nå

Jeg har hatt det slik nesten hele svangerskapet, orker i utgangspunktet ikke å gjøre noe, de fleste dagene består av å flytte seg fra seng til sofa og tilbake. Håper det går over ved fødselen.

Er også utrolig sliten, sliter med å hente meg inn igjen. Orker veldig lite om dagen selv om jeg har lyst. Ble 25% sykemeldt forrige uke og det hjelper litt. Er 35 uker så teller ned dagene til permisjon og håper at jeg får de tre ukene til å slappe av før baby. Hold ut alle sammen. Snart i mål

Har vært slik siden uke 25, og ble sykemeldt 100% i uke 31 pga det. Klarte ingenting hjemme eller på jobb, sov døgnet rundt. Har aldri følt på en sånn utmattelse før:( Nå er jeg i uke 36, er friskere i formen men «sover» 10-12t hver natt/dag. Om jeg får for lite søvn er jeg helt kake og jeg blir utmattet av små gjøremål:wtf: Håper virkelig det går over!! Kan ikke se for meg å ta vare på en baby sånn som det er nå:eek: Føler meg så ulik meg selv på dette, er normalt veldig energisk, så det MÅ jo gå over etter graviditeten.

Godt å se vi er flere, uke 39 nå å det er så vidt jeg orker å kle på meg om dagene. Prøver å komme meg ut minst 1 gang om dagen, besøker mine foreldre ofte for der kan jeg slenge meg på sofaen men kjenner at det også begynner å ta på nå. Har det best hjemme for tiden.

Godt det ikke er lenge igjen. Fint med sykemelding når man ikke fungerer!

Tror jeg er alt for heldig! Jobber fullt, har to barn hjemme som ettermiddagen går til, også går jeg en tur eller trener en time hver kveld. Uke 35 her også.

Uke 36 her. Jeg har ca 4 powernaps i løpet av dagen aldri vært så utmattet før, og føler meg nesten ubrukelig om dagen

Godt å se vi er flere, uke 39 nå å det er så vidt jeg orker å kle på meg om dagene. Prøver å komme meg ut minst 1 gang om dagen, besøker mine foreldre ofte for der kan jeg slenge meg på sofaen men kjenner at det også begynner å ta på nå. Har det best hjemme for tiden.

Jeg har også prøve komme mg ut en liten tur på butikken eller lignende, men nå frister det mest bare være hjemme:)

Godt det ikke er lenge igjen. Fint med sykemelding når man ikke fungerer!

Tror jeg er alt for heldig! Jobber fullt, har to barn hjemme som ettermiddagen går til, også går jeg en tur eller trener en time hver kveld. Uke 35 her også.

Da er du heldig ja, så deilig:) Her har hodet lyst men med en gang jeg prøver blir jeg uvel, svimmel, tungpustet osv. Så må bare lytte til kroppen:banghead: godt det nærmer seg slutten:)

Utmattet?! JAAA:depressed: Sover dårlig om nettene pga smerter og har en lei tendens til å sovne på dagen :confused: Hjelpes! Håper energien bedres etter fødsel.

Jeg og. Jeg er så sliten at jeg ikke klarer å skille mellom sliten og sjuk. Helt ferdig til tider. Pluss at jeg har masse vondt i halsen så jeg stresser noe veldig med tanke på om jeg er sjuk eller «bare» sliten. Til vanlig ville jo det vært akkurat det samme, men nå i disse coronatider skal man ikke være sjuk da. Småvondt i halsen har jeg hatt fra og til siden mars og enda oftere de siste ukene. Blir gal av dette her:arghh: Gleder meg til babyen er ute og kroppen kanskje kan bli normal igjen...

Back
Topp