Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Gomammaen
luer på noe[8D] er det noen utlendinger her??? eller er det bare meg:(
og en ting til
hvorfor ingen liker meg her på babyverden??[&:] har jeg gjørt noe galt[&:] eller bare for at jeg er utlending???[&:]
ORIGINAL: Melines
og en ting til
hvorfor ingen liker meg her på babyverden??[&:] har jeg gjørt noe galt[&:] eller bare for at jeg er utlending???[&:]
- Villon er fra Slovakia
- Hvorfor har du inntrykket av at ingen liker deg her inne?
og en ting til
- Villon er fra Slovakia
nei men det ser sånn ut at ingen liker meg her[&:] vet ikke hvordan jeg skal forklare deg er ikke så god i norsk[8D]men men nå vet jeg at det er ingen som hater meg her[:)]ble GLAAAD[:D][:D]
ORIGINAL: rilo
Uff,du må jo ikke gå rundt å tro at ingen liker deg her! Stakkar! Det stemmer ikke! Jeg får heller ikke allverdens med svar på trådene mine her inne,men det tror jeg har med hvor aktiv man er som alle her sier[:D]
Og ingen her misliker deg for at du er utenlandsk!!!Det må du ikke tro!!OK?[:D]
Her er vi alle venner,selv om vi ikke alltid er enige om alt[;)]
og en ting til
- Villon er fra Slovakia
nei men det ser sånn ut at ingen liker meg her[&:] vet ikke hvordan jeg skal forklare deg er ikke så god i norsk[8D]men men nå vet jeg at det er ingen som hater meg her[:)]ble GLAAAD[:D][:D]
Det er så klart ingen som hater deg her! Du er jo like mye velkommen her som alle andre! Godt at du fikk det bekreftet da[;)]