Utlendinger

Gomammaen

Forelsket i forumet
luer på noe[8D] er det noen utlendinger her??? eller er det bare meg:(
og en ting til
hvorfor ingen liker meg her på babyverden??[&:] har jeg gjørt noe galt[&:] eller bare for at jeg er utlending???[&:]

Jeg har ikke fått inntrykk av at ingen liker deg...
Men hvis du tenker på at du kanskje ikke får så mye respons på tråder osv, så er det sikkert bare fordi du ikke like aktiv som mange andre, jeg merker det selv også og det er ikke noe å ta inn over seg. Jeg tolker det i hvert fall ikke som at man ikke er likt her inne...

Og om det er andre utlendinger her vet jeg ikke, virker ikke sånn. Er ei fra Slovakia da (har jeg rett da?)..
Ellers er jeg selv halvt Chilener, men ser ikke på meg selv som utlending fordet..

det har nok med om man er aktiv ja..jeg merker stor forskjell når jeg har vært tilskuer og når jeg har deltatt for og si det slik..og det skulle egentlig bare mangle...
er da ingen her som ikke liker deg[:)] det kan jeg ikke tenke meg[:)]

ORIGINAL: Gomammaen

og en ting til
hvorfor ingen liker meg her på babyverden??[&:] har jeg gjørt noe galt[&:] eller bare for at jeg er utlending???[&:]

1. Villon er fra Slovakia
  2. Hvorfor har du inntrykket av at ingen liker deg her inne? 

jeg var heller ikke klar over at du er utlending.Tror heller ikke det er det som er grunnen til at du ikke får så mye svar,men som de andre skriver at du kanskje har vært lite aktiv??
selv svarer jeg de jeg kan,om jeg har noen gode råd osv.Mange jeg ikke svarer også.Rett og slett fordi tiden ikke strekker til,og jeg ikke rekker å lese/skrive så mye.
Men prøver å svare der jeg har noe å komme med da[:)]

Uff,du må jo ikke gå rundt å tro at ingen liker deg her! Stakkar! Det stemmer ikke! Jeg får heller ikke allverdens med svar på trådene mine her inne,men det tror jeg har med hvor aktiv man er som alle her sier[:D]
Og ingen her misliker deg for at du er utenlandsk!!!Det må du ikke tro!!OK?[:D]

Her er vi alle venner,selv om vi ikke alltid er enige om alt[;)]

bare signerer damene over her jeg

Gomammaen, jeg liker deg [:)] Og jeg er fra Slovakia, som jenter husker... Hvor er du fra? (Jeg visste ikke at du var utlending [:D])
Klem fra meg [;)]

1. villon er :]
2. jeg vet helt ærlig,ikke hvem du er...tror jeg spurte engang i en tåd men fikk ikke stort med svar[8D]
Men det er ingen som missliker deg[:)] antar jeg

ORIGINAL: Melines

og en ting til

nei men det ser sånn ut at ingen liker meg her[&:] vet ikke hvordan jeg skal forklare deg er ikke så god i norsk[8D]men men nå vet jeg at det er ingen som hater meg her[:)]ble GLAAAD[:D][:D]

ORIGINAL: villon

Gomammaen, jeg liker deg [:)] Og jeg er fra Slovakia, som jenter husker... Hvor er du fra? (Jeg visste ikke at du var utlending [:D])
Klem fra meg [;)]

[:)]jeg er fra tyrkia, men nå vet du at jeg er utlendig:P kleem fra meeg å[;)]

og en ting til

nei men det ser sånn ut at ingen liker meg her[&:] vet ikke hvordan jeg skal forklare deg er ikke så god i norsk[8D]men men nå vet jeg at det er ingen som hater meg her[:)]ble GLAAAD[:D][:D]

Det er så klart ingen som hater deg her! Du er jo like mye velkommen her som alle andre! Godt at du fikk det bekreftet da[;)]

ORIGINAL: rilo

Uff,du må jo ikke gå rundt å tro at ingen liker deg her! Stakkar! Det stemmer ikke! Jeg får heller ikke allverdens med svar på trådene mine her inne,men det tror jeg har med hvor aktiv man er som alle her sier[:D]
Og ingen her misliker deg for at du er utenlandsk!!!Det må du ikke tro!!OK?[:D]

Her er vi alle venner,selv om vi ikke alltid er enige om alt[;)]

så snill dere er[:)]

og en ting til

Det er så klart ingen som hater deg her! Du er jo like mye velkommen her som alle andre! Godt at du fikk det bekreftet da[;)]

takk takk[:)]

Back
Topp