Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Jeg blir så sykt utilpass i kroppen om kvelden. Kjennes ut som magen er 7 nummer for liten, og at ungen sprenger seg ut. Indre uro og en slags kløe i hele kroppen, klarer knapt å sitte rolig. Noen flere som har det sånn??
I kveld har jeg det sånn. Eller-magen er relativt ok, men merket det var dårlig plass i ettermiddag. Måtte sitte med ri pute bak ryggen så jeg fikk bedre plass for den
Men det er sånn kløe i kroppen.. I bein og hender og armer og ryggen. Sånn indre kløe som ikke klør, men som er utrulig irriterende!
Kjenner til kløen og irritasjonen. Og ekstremt rastløse ben, og kramper. Så kjøpte super magnesium på helsekosten, og det har faktisk hjulpet på den indre uroen og krampen og det!
Tror det er vanlig å få den uroen når det nærmer seg, men for min del har det vært så ille at jeg våkner av det på natta, og må strekke ut armer og ben.
Ja! Som eg skulle sagt det selv! Her er det så ille at eg ikke får sove før på morgenkvisten.. har prøvd alt av kjerringråd, magnesium osv.. Begynner å bli gal! Ikke lett å få "spart" opp energi til den lille kommer når det er sånn som dette. Så om noen har gode tips tas dei i mot med stor takk