Utilpass...

CCmil

Forumet er livet
Sensommerlykke 2017
Oktoberlykke 2019
Lille har vært så fryktelig utilpass i dag, gråter en del, er grinete, sovet dårlig (dårligere enn vanlig), kaver veldig og i kveld hadde hun litt forhøyet temp (ikke feber, men lå på rundt 37,8)... Ikke vil hun spise noe særlig heller :( vet ikke helt hva som plager henne jeg altså! Hun har fått litt sukkervann før hun fikk kveldsmat nå da, og har akkurat sovna... Håper hun får sovet en stund nå! Stakar lille jenta mi :(

Dakar lita :( det er ikke tenner på gang, da?

* æpp'n *

Kan absolutt være tenner. Storesøster ble alltid varm når hun fikk tenner.

Tenkte på tenner jeg også, ser ingenting foreløpig da.. Huff, håper hun slipper å ha det sånn lenge altså... :(

Sånn har det vært her og i noen dager. Syns han har hovnet litt opp der tennene nede kommer. Men ser ingen tenner enda.

Stakkar! Opplever det samme med mini. Men han er ikke varm da. Fikk første tann for ei uke(?) siden, og jeg ser at nr to snart kommer gjennom. Er nok tenner

Virker som hun sover godt nå i allefall! Våknet et par ganger rett etter at ho sovna,men var bare å putte i smokken og synge litt så sovna hun igjen :)
Pappa har begynt å mase om at hun kanskje ikke får nok mat da, men har sjekka etter at hun ikke vil ha mer og da kommer det fortsatt melk.. Blir litt småsprø, først masa pappa og fruen om at de syns jeg amma for ofte, og nå er de redde for at hun ikke får nok og har begynt å mase om at hun må få grøt snart (pappa ringte nettopp for å snakke om dette da fruen hans hadde snakket med noen på jobben sin om dette). Prøver å fortelle at jeg har nok melk da, er jo ikke alltid lille vil ha fra begge sider engang... Legger på seg fint gjør hun jo også... Bah... Nå ble jeg litt matt!

Virker som hun sover godt nå i allefall! Våknet et par ganger rett etter at ho sovna,men var bare å putte i smokken og synge litt så sovna hun igjen :)
Pappa har begynt å mase om at hun kanskje ikke får nok mat da, men har sjekka etter at hun ikke vil ha mer og da kommer det fortsatt melk.. Blir litt småsprø, først masa pappa og fruen om at de syns jeg amma for ofte, og nå er de redde for at hun ikke får nok og har begynt å mase om at hun må få grøt snart (pappa ringte nettopp for å snakke om dette da fruen hans hadde snakket med noen på jobben sin om dette). Prøver å fortelle at jeg har nok melk da, er jo ikke alltid lille vil ha fra begge sider engang... Legger på seg fint gjør hun jo også... Bah... Nå ble jeg litt matt!
Er så slitsomt når andre skal mene noe hele tiden:-( Får tann selv nå og det var skikkelig vondt en dag flere uker før den brøt gjennom, så det trenger ikke vise på henne enda. Håper det går fort over, da, uansett hva som har plaget henne<3

Åh, det er ikke greit når folk rundt "blander" seg borti matingen. Tenk selv, for det er DU som kjenner henne best! Med mine to tidligere så har jeg merket på de når det er på tide med noe mer enn mm.
Håper hun er frisk og rask igjen i morgen :) har ikke hatt erfaring med forhøyet temperatur eller feber selv ved tannfrembrudd, men ser at det tydeligvis ikke er uvanlig :)

Åååååh folk som skal blande seg altså -.- stol på deg selv du, og om du selv blir bekymret kan du prate med hs :) høres jo helt ut som hos oss egentlig, lille er fryktelig utilpass og i går nektet hun å spise kveldsmat - ville bare tygge og bite på en klødings (plasrkrone med vann i) i nesten en time før hu sovna!

Det er ikke så greit når folk blander seg nei! Vanskelig å ikke ta det inn over seg! Men skal prøve å la det gå inn det ene øret og ut det andre! Vi gjør jo bare det vi mener er best for jenta vår!!

Gjør det dere mener er best! Det er dere som vet hva som er best på den lille. Det er alltid noen som skal komme med så " gode råd og til tider være bedrevitere. Følg hjerte og lukk ørene hvis du er uenig :-)

Så utrolig irriterende!!! Unnskyld, altså, men jeg blir bare så irritert når folk kommenterer melkeproduksjon.. Som om man ikke har nok å bekymre seg om fra før av. Jeg husker godt at storebror hadde en periode hvor han var veldig urolig rundt 4 mnd, og det viste seg å være "utviklingssprang" noe jeg tror mange av oss her nå opplever: http://www.sovlillebaby.com/regresjon.htm

Så utrolig irriterende!!! Unnskyld, altså, men jeg blir bare så irritert når folk kommenterer melkeproduksjon.. Som om man ikke har nok å bekymre seg om fra før av. Jeg husker godt at storebror hadde en periode hvor han var veldig urolig rundt 4 mnd, og det viste seg å være "utviklingssprang" noe jeg tror mange av oss her nå opplever: http://www.sovlillebaby.com/regresjon.htm
ja,blir jo automatisk så jeg bekymrer meg for melkeproduksjonen da! Huff...
Kan godt hende at det er sånn utviklingsprang ja,så kanskje sånn ut når jeg leste innpå der...

ja,blir jo automatisk så jeg bekymrer meg for melkeproduksjonen da! Huff...
Kan godt hende at det er sånn utviklingsprang ja,så kanskje sånn ut når jeg leste innpå der...

Uansett hva andre sier så er det du som vet best, uavhengig av hvor mange barn de har, hvor mye erfaring osv. Ingen andre har vært så lenge sammen med din baby enn du:-) Mange som sier det, og min erfaring er at det stemmer. Så stol på magefølelsen, søk på nett om du lurer på noe, og vær trygg på deg selv:-)

Uansett hva andre sier så er det du som vet best, uavhengig av hvor mange barn de har, hvor mye erfaring osv. Ingen andre har vært så lenge sammen med din baby enn du:-) Mange som sier det, og min erfaring er at det stemmer. Så stol på magefølelsen, søk på nett om du lurer på noe, og vær trygg på deg selv:-)
Hehe... Ja, mine råd på du jo seff høre på... Eh.. ;-)

Tror vi er midt i et sånnet! Lille sover utrolig urolig, og vil aller helst bare kose hele dagen. jaja :) Er nok bare en fase!

Back
Topp