Utholdenhet lek/aktivitet

Firsttry2019

Glad i forumet
Novemberbarna 19
Junibollene 2023
Hvor lenge kan deres små ligge under babygym eller på andre måter aktiviseres før de blir lei? Og hva annet aktiviserer dere med nå?

Vesla her har blitt litt mer interessert i babygymmen, men ikke alltid hun ligger så lenge av gangen før hun blir survete. Legger henne også en del på magen, men det funker stort sett bare så lenge hun orker å holde seg oppe første gangen, også blir hun frustrert..
 
10-15 minutter hvis hun er i det riktige humøret, dvs ikke sulten ikke for trøtt og ingen bleie på gang :p når hun er våken i maks 1 time av gangen er det liksom ikke tid til så mye mer. Hun lyser opp hver gang hun ser uroen sin som henger over lekegrinden, sååå søtt! Smiler til dyrene og vifter med armene :happy:
 
2mnd i dag. Er vel ca 10min her å. Veksler mellom babygym, vippestol med leke, uro på badet og elektrisk uro i lekegrinda. Og masse bæring/skravling. Alt kommer ann på humøret egentlig. :) Mini sover ofte mye på dagtid, men i går ble det lite søvn. Han fungerte overraskende godt allikevel og hadde faktisk ikke noe uro på kvelden i går!
 
Tror vi ligger på rundt 10-15min under babygymmen her også, da ligger han på ryggen. Har ikke vært noe flinke til å legge han på magen, han Har omtrent bare sovet fra han ble født og til nå.

Men han har knekt koden og får nå til å bygge på gyngestolen sin selv, det er så stas at han kan sitte der 30-45minutter :D
 
Tja, nå har det gått 30 min og hun ligger der enda. Ler og koser seg. Og så er hun litt stille og «spacer» innimellom. Tror hun snart har nådd grensa, men hun vil gjerne ligge i fanget og prate etter det, og kanskje ligge litt på magen og. Så legger jeg henne litt i kurven etter det, så hun får mulighet til å sove. Hender hun bare ligger der og plundrer og :) Hun er 8 uker i dag.
 
Last edited:
Back
Topp