H hoppedusa Gift med forumet VIP Aprilbarna`15 19 Jun 2015 #1 Min mor ligger på intensiven på sykehuset, jeg bor 4 timer med bil unna. Lurer på om noen vet om jeg kan få dekt reise til fra sykehuset? Blir nok liggende der også veldig lenge. Så blir veldig dyrt om jeg skal dra ned og opp nesten hver helg.
Min mor ligger på intensiven på sykehuset, jeg bor 4 timer med bil unna. Lurer på om noen vet om jeg kan få dekt reise til fra sykehuset? Blir nok liggende der også veldig lenge. Så blir veldig dyrt om jeg skal dra ned og opp nesten hver helg.
Kengu Forumet er livet VIP 19 Jun 2015 #2 Nei tror ikke du får dekt noe. Vi dro tur/retur syekhhset hver dag men ingen sa noe om at vi kunne få det dekket hvertfall
Nei tror ikke du får dekt noe. Vi dro tur/retur syekhhset hver dag men ingen sa noe om at vi kunne få det dekket hvertfall
Me&mini Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Himmelbarn * Fra frø til Juliblomst 2015 * Novemberlykke 2016 Desemberskatter 2016 *Aprilbaby 2018* 19 Jun 2015 #3 Tror nok ikke det dessverre. Ble ikke nevnt fra noen om det her heller da mamma var syk.
Totoro^-^ Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Novemberlykke 2015 Høsthjerter 2017 19 Jun 2015 #4 Usikker på om du får det dekt, men går jo alltid an å sjekke på sidene til pasientreiser.
H hoppedusa Gift med forumet VIP Aprilbarna`15 19 Jun 2015 #5 Kan ringe å høre med pasientreiser på mandag, takk for tipset