Utgått

Jeg er med! :)

Hadde ikke fått med meg dette, vært litt sløv i det siste! Men gleder meg til å ta opp skravlinga igjen!! Dette blir gøy!
Fantastisk:) Fire er liksom minimum for å få skravla skikkelig igang:) Men vi må vel få med flere? Synes det har vært mye mer aktivitet her i det siste.. Sleng dere med:):):):)
 
Jeg er med :) Skal reise på fjellet med svigers i helgen, må få lurt meg litt vekk og få skrevet litt innimellom!
 
Der sier du noe, jeg må avlyse hytteturen til torsdag. Har jo ikke nett der!:D
 
Der sier du noe, jeg må avlyse hytteturen til torsdag. Har jo ikke nett der!:D
Ja, ikke snakk om tur!! Jeg har avlyst besøket jeg skulle få;-) (meget mulig det var sånn at de ikke kunne den helgen likevel, men jeg er rimelig sikker på at jeg avlyste pga TGK altså;-))
 
Ja, ikke snakk om tur!! Jeg har avlyst besøket jeg skulle få;-) (meget mulig det var sånn at de ikke kunne den helgen likevel, men jeg er rimelig sikker på at jeg avlyste pga TGK altså;-))
Får finne på en eller annen unnskyldning. Tips?:p
 
Vi skal reise til Trondheim på onsdag og være der til mandag, skal i konfirmasjon på lørdag, men skal nok få skravla masse uansett...kjekt at lillemor spiser så ofte :p og så skal vi bo til svigers så har nok helt sikkert litt å syte om :p
 
Vi skal reise til Trondheim på onsdag og være der til mandag, skal i konfirmasjon på lørdag, men skal nok få skravla masse uansett...kjekt at lillemor spiser så ofte :p og så skal vi bo til svigers så har nok helt sikkert litt å syte om :p
Hihi! :p

Vi blir eventuelt bare torsdag til fredag, så det frister svært lite. Rekker jo knapt få hytta skikkelig varm før vi må hjem igjen...
 
Vi skal reise til Trondheim på onsdag og være der til mandag, skal i konfirmasjon på lørdag, men skal nok få skravla masse uansett...kjekt at lillemor spiser så ofte :p og så skal vi bo til svigers så har nok helt sikkert litt å syte om :p
Liker!<3
 
Hihi! :p

Vi blir eventuelt bare torsdag til fredag, så det frister svært lite. Rekker jo knapt få hytta skikkelig varm før vi må hjem igjen...
I alle dager.. Er jo ingen vits i å ødelegge TGK for en så liten tur;-) Hihi:) Nei, det blir sikkert godt med en liten pause i krigen;-) Håper vi får til å være like aktive som vi var første gangen etter det ble nytt forum!:)
 
Hahaa! Men jeg vil også være med :) *sjynte seg inn og melde på!*
 
Skriv deg opp i den nye tråden på toppen her. Tror janet ble litt oppgitt over oss som gjorde tråden hennes on til skravletråd, så hun lagde ny.:D
Tror det gikk mer på nye premier;-)
 
Back
Topp