Utgått graviditetstest

Askeladden

Forelsket i forumet
Vårspirene 2021
MayDay2021
Har testet med 3 ganger, men alle var negative. Skal nevnes at alle har gått ut på dato i mars 2020.

Vil dette ha noen betydning?

Den ene streken kommer jo, det betyr vel at den fungerer?

Sluttet på p-piller 8. juni. Stoppet midt i brettet fordi jeg var så lei av alle de negative bivirkningene hormonprevensjon gir meg.

Har ikke fått mensen, men hadde før tidligere graviditet en syklus på 41 dager... så mensen kan forsatt komme, selv om jeg ikke husker sist jeg hadde den. Muligens i uke 21.

Jeg er ikke overvektig og det klaffet på 3 PP sist.

Har gått å kjent på «ligamentsmertelignende» smerter nederst i magen den siste uken. Så tenker jeg skal ta en ny test i morgen. Da burde jeg kanskje kjøpe nye?

Blir jo nesten litt bekymret, lurer jo på hvor dette ubehaget kommer fra og hvorfor om det ikke skyldes en graviditet...

Jeg vet ikke om gtester blir feil etter utgått dato, men de er jo ikke så gamle hvis de gikk ut i mars:rolleyes:

Jeg sluttet på cerazette (midt i brettet) 15/4, men fortsatt ikke fått mens eller positiv gtest. Har begynt å tempe, og virker som jeg hadde EL først for 4 dager siden! Det er visst helt normalt at det tar tid før man er tilbake i syklus :) Jeg har 5 barn fra før og blitt gravid raskt etter pilleslutt etc før, men denne gangen tok det visst litt tid før ting er igang igjen!

Jeg vet det er vanskelig å gå å vente sånn, men dersom du ikke får positiv test innen noen dager kan du kanskje bestille deg et basaltermometer for å sjekke det over en periode? Jeg synes iaf det var deilig å ha noe konkret å forholde meg til i denne ventetiden;)

Masse lykke til og håper spiren sitter snart! :joyful:

Back
Topp