Utfylling av Permisjonssøknad ved sykemeldt...

Lovebelly

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Aprilbarna`15
Jeg har jo vært sykemeldt siden i høst, 100%... Kontrakten min med jobben gikk ut 31.12.14, men jeg er jo fortsatt sykemeldt. Noen som har noen fasit på hvordan jeg skal da fylle ut med tanke på arbeidsgiver etc.. Hva med inntektsopplysninger som skal fylles ut av arbeidsgiver?

Jeg har jo vært sykemeldt siden i høst, 100%... Kontrakten min med jobben gikk ut 31.12.14, men jeg er jo fortsatt sykemeldt. Noen som har noen fasit på hvordan jeg skal da fylle ut med tanke på arbeidsgiver etc.. Hva med inntektsopplysninger som skal fylles ut av arbeidsgiver?
Iom at det da er NAV som utbetaler sykepenger til deg, tror jeg at det er de som skal ordne det.. ville spurt på chat eller ringt for å høre!

Hun på chatten ba meg sende inntektsopplysningsskjemaet til tidligere arbeidsgiver... Noen av dere andre i samme situasjon som har fått noen beskjed ang dette?

Hun på chatten ba meg sende inntektsopplysningsskjemaet til tidligere arbeidsgiver... Noen av dere andre i samme situasjon som har fått noen beskjed ang dette?

Jeg har vært i helt lik situasjon, bortsett fra at jeg har vært sykemeldt lenger. Kontrakten min gikk ut 31.08.14.

Jeg fylte ut arbeidsgiver som merket, med gjennomsnitt månedslønn, timer osv, og ansatt siden dato. Pluss jeg haket av punktet nedenfor der det sto blandt annet sykemeldt eller sykepenger.

Så må du ringe/sende mail arbeidsgiver og få dem til å sende inn inntektsopplysninger til NAV. Det er nesten samme skjema som de sendte inn for sykepenger.

Håper det hjalp litt :-)

Du skal vel visstnok føre opp alle arbeidsgivere siste 10mnd, så det høres rett ut ja. Å så skriver du hva du tjente da du var i full jobb. Også må du huke av på punktet under for sykepenger:-)

Back
Topp