Utfrysing.. *litt lang*

Vestlandstaus

Glad i forumet
Har ingen å snakke med dette om så nå trenger jeg litt trøst eller i det minste klapp på skulderen.

Har en kjempe god kamerat som bor langt unna. Og nå har dama hans begynt å fryse meg ut. Så kjekt, da vi alle spiller det sammen online spillet. Altså, jeg og hun har aldri vært bestiser, men jeg oppfører meg jo som en voksen person og er hyggelig.
Men nå skal jeg tydeligvis fryses ut.

Hva faen får en dame på nesten 29 år til å tro at det er greit å fryse ut noen?
Det at hun ikke vil snakke med meg er ikke det som gjør meg trist, men alle de vonde minnene hun ripper opp i fra barne og ungdomskolen og fra tiden min sammen med xen. Der jeg ble fryst ut og psykisk-mobbet.

Trenger en klem jeg. emoticon
Og kanskje noen kan bekrefte at jeg ikke er på viddene når jeg mener dette er uakseptabelt.

er faktisk noe som hetter nettmobing tror dette blant annet går under det
jeg synnes det er helt for jævelig at "folk" i den alderen kan være så barslige,rett og slett rådten gjort sier nå jeg. Er slike personern en helst vil være uten i sitt liv

Sender deg en stor klem

Jeg bekrefter herved at du IKKE er på viddene. Det er helt uakseptabel oppførsel, SÆRLIG siden det er snakk om et voksent menneske. Skammelig.

Stor klem til deg :)

dårlig gjort, men så typisk kvinnfolk !!
har du snakket med vennen din om det?
om du spiller wow så får du komme å spille med meg isteden :P kjenner ingen på den serveren :P

Uff, så tåpelig! Man oppfører seg ikke sånn i voksen alder...! Du er ikke på viddene med dette, det er helt på tryne mener da jeg! Fryse ut andre mennesker...

Serenity skrev:
dårlig gjort, men så typisk kvinnfolk !!
har du snakket med vennen din om det?
om du spiller wow så får du komme å spille med meg isteden :P kjenner ingen på den serveren :P

Hehe.. Ja, det er selvsagt WoW jeg spiller. Er på Darkspear jeg, du da? Blir jo ikke så mye spilling som før jeg fikk barn. Men litt får jeg jo tid til.

Har snakket med kompisen min, og han hadde nevnt det for henne at hun oppførte seg dumt. Men da sa hun at hun nektet å snakke med meg. Ingen grunn eller noe.. Så ikke vet jeg. Jeg sa iallfall til kompisen min at jeg ikke ville være med om det var sånn det var.  Da går jeg heller solo i stede eller lvler en annen char som ikke er i det guildet.

jeg er horde på saurfang :)
var alli i 5 år, men orka ikke mer drama.. noen mennesker altså,... !

Serenity skrev:
jeg er horde på saurfang :)
var alli i 5 år, men orka ikke mer drama.. noen mennesker altså,... !

Jeg har storstett holdt meg til Horde. Har kost meg her helt til nå..

For the Horde! emoticon

trøste på! drit i henne, hun er sikkert misunnelig på deg!

for the hooorde 

KristineBirgitte skrev:
Jeg bekrefter herved at du IKKE er på viddene. Det er helt uakseptabel oppførsel, SÆRLIG siden det er snakk om et voksent menneske. Skammelig.

KristineBirgitte skrev:

Det bekrefter jeg også.

Denne oppførselen hennes vitner om usikkerhet fra hennes side. Enten er hun redd deg som konkurent i forholdet til denne vennen din, sjalu altså. Eller så du for god i wow.   At hun ikke vil si hvorfor engang, tyder jo på at hun ikke har noen særlig god grunn i hvertfall.

Huff, jeg syns sånt er så utrolig barnslig, og føler med deg.

Vet ikke hvorfor, men får ikke skirve under quoten. :-/

Tenkte bare jeg ville komme med en oppdatering. I går ble nok faktisk nok. Så i dag tidlig nijaet jeg guildbanken og tok det jeg ville ha eller det jeg hadde puttet inn. Så skrev jeg de magiske bokstavene : /gquit! Det var det deiligste jeg har gjort på lenge! 

Serenity: Jeg få IKKE lyst på cupcakes nå. NEIDA! 

Jeg  = *her skal det være bilde av Cookie Monster men jeg får ikke lastet det opp på jobb* 

Serenity skrev:

for the hooorde

Samme greia skjedde meg for en del år siden. Bestekompisen min fikk seg ei dame som ikke takla at vi var venner og hun ville ikke at vi skulle ha kontakt, så i dag har vi ikke kontakt lenger siden kompisen min valgte å høre på dama...:-( Har ingen råd å komme med men det er en utrolig kjip situasjon...

Back
Topp