Barnestyrt mattilvenning, Google detBLW?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Barnestyrt mattilvenning, Google detBLW?![]()
Vittig, jeg er enig og tør nesten ikke si det høyt[emoji5]️
Kanskje dere kan prøve BLW? Da vil kanskje babyen prøve på ting i sitt tempo
Jeg er veldig enig i det du skriver. For min del kommer fordommene mot industriell babymat av at jeg selv ikke spiser ferdigprodukter. Jeg liker å vite hva jeg spiser og hvor maten kommer ifra. Jeg kjøper ikke frossen lasagne eller hermetisk mat. Så da stritter det i meg å gi den type mat til mine barn. Men så er det jo ganske strengt når det kommer til barnematproduksjon. Antagelig er middagsglassene laget av mye bedre råvarer enn findus sin frossenmat. Og det er jo for en kort periode av livet.Jeg vil bare si, at såkalt "industriell barnemat" må ikke være tabubelagt.. de er kjempedumt at folk ikke "tørr å si det høyt" - at de "faktisk har gitt barna sine av og til". Den maten faktisk er bra og god for barna. Vi er i 2017 - det er bekreftet fra helsepersonell OG man kan lese på baksidene selv og se at innholdet er sunt og godt. Og som noen her skriver - det handler også om hva folk har tid til - selv har jeg ikke tenkt å bruke tiden min på å lage hjemmelaget grøt når det finnes kjempegode alternativer i butikken. Kan lage andre ting fra bunnen av i stedet! Måtte bare si det![]()
Nå banner jeg sikkert i kirken. Men lillegutt elsker Nestle produktene. Jeg har prøvd å lage hjemmelaget mat. Men han bare brekker seg. Jeg misstenker at industriell barnemat har rett konsistens og smakssammensetning. I tillegg merker jeg at noe mat blir ødelagt i fryseboksen. Sviskemosen blander jeg i grøten. Så den merker han ikke at er hjemmelaget [emoji23]