Eliz92
Forumet er livet
Februarlykke 2015
Marsmellows-15
Januar 2017
Februarhjertene2017
Februarbarna 2020
Marsboere 2020
Når er den babyen ventet?Et babyteppe til en baby som snart kommer ut, og jeg er ikke halvfedig engang
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Når er den babyen ventet?Et babyteppe til en baby som snart kommer ut, og jeg er ikke halvfedig engang
Og med det skal jeg jage mannen i seng. Skravle litt mer så vi er 100% sikre daJepp, vi har nå 4214 innlegg mer enn stat fra 00.14 i natt, så derved er vi i mål
Lov å legge seg!
Vi klarte det!
(Tamara, kommer du med avslæring i kveld eller må vi viente?)
God natt...HURRA!
Vi er jammen gode! Iallefall alle dere som virkelig har stått på!
God natt alle sammen!
Er veldig nysjerrig. Vil vite i kveldJepp, vi har nå 4214 innlegg mer enn stat fra 00.14 i natt, så derved er vi i mål
Lov å legge seg!
Vi klarte det!
(Tamara, kommer du med avslæring i kveld eller må vi viente?)
God nattOg med det skal jeg jage mannen i seng. Skravle litt mer så vi er 100% sikre da![]()
God nattGod natt...
Er veldig nysjerrig. Vil vite i kveld![]()
Når er den babyen ventet?
God natt...
HURRA!
Vi er jammen gode! Iallefall alle dere som virkelig har stått på!
God natt alle sammen!
Så bra!Da var vi i mål folkens![]()
Vi greide iallefall denne utfordringen.Så bra!
Godt jobba :-D
Du får strikke i vei daTerminen er i juli. Med truende fødsel fra den uken det ikke lenger ble regnet som truende abort så er det sannelig ikke sikkert å si, fødselen er vel stoppet to ganger allerede...
Det gjør jo egentlig jeg ogsåJeg bor på feil plass altså..![]()
Du får strikke i vei da![]()
Egentlig jeg også.. men skravla går :Jeg burde strikket....
Ja, vi er vel "naboer"?Det gjør jo egentlig jeg ogsåer jo bare på ferie.
Sånn rett over fjorden og litt oppover fra deg så vidt jeg huskerJa, vi er vel "naboer"?![]()
God morgen. Mitt nettbrett døde i går kveld. Fikk ikke skrevet god nattJa, men nå våknet snuppa, så da legger jeg meg