Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Alltid godt det, for det skjer jo stadig noe som stjeler min oppmerksomhet.Og godt at flere oppdaterer![]()
Skulle sikkert gjort det her også.. men må få ferdig den dumme kakaMin plan er å skravle til jeg legger meg egentlig.
Ja det bør jo være mulig :-D
Woop, da skal jeg feire med å legge meg!Alltid godt det, for det skjer jo stadig noe som stjeler min oppmerksomhet.
Men dere..... 100 innlegg igjen, på neste oppdatering regner jeg med at vi er i mål!
Føler jeg har bidrar i dag iallefall![]()
Skulle sikkert gjort det her også.. men må få ferdig den dumme kaka
Her også, så vi må klare målet snart så jeg kan soveMin plan er å skravle til jeg legger meg egentlig.
Så det var en stund siden så reknet med du hadde nok å henge fingrene i![]()
Det også... har ikke rørt det på 3 dager...Jeg burde strikket....
Burde vel være i mål da ja! Krysser fingre for det!Alltid godt det, for det skjer jo stadig noe som stjeler min oppmerksomhet.
Men dere..... 100 innlegg igjen, på neste oppdatering regner jeg med at vi er i mål!
Men det er jo kjekt å få slappet av ogsåHenger fingrene alltid i et eller annet.... tidvis bare leser jeg....
Strikke hva?Jeg burde strikket....
Stemte det...Alltid godt det, for det skjer jo stadig noe som stjeler min oppmerksomhet.
Stemte det...![]()
Strikke hva?
HURRA!Jepp, vi har nå 4214 innlegg mer enn stat fra 00.14 i natt, så derved er vi i mål
Lov å legge seg!
Vi klarte det!
(Tamara, kommer du med avslæring i kveld eller må vi viente?)