Men på rosa laget da!?Lag gul skal rekne de sammen og sende til meg![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Men på rosa laget da!?Lag gul skal rekne de sammen og sende til meg![]()
Men på rosa laget da!?![]()
Ja, jeg tar inn vekt og regner ut og sender til smørblomst1 i morgen kveld... Utfordringspoengene trenger bare hver en regne sammen sin egen totalsum, så ordner lag gul (som er ansvarlig for utfordringen denne uken) resten...Lag rosa skal bare melde vekt de.og det e til meg det og
![]()
Så jeg skal ikke sende inn utfordringstotal på PM? Mwn skal sende inn vekt pp PM! ?
(beklager inn-med-teskje-spørsmål her nå, men er stuptrøtt, og vil ikke drite meg ut)
★☆★duppedingsen★☆★
Har pleid å sende utfordring poeng på PM, men ikke vekt jegBare sende vekta di sånn du har gjort de andre ukene. Legge inn i veietråden og/eller sende til MommA på pm hvis det e det dåke pleier![]()
Har pleid å sende utfordring poeng på PM, men ikke vekt jeg
Merkelig jeh ikke har blitt diska for lebge siahaha
★☆★duppedingsen★☆★
Åja. . Haha.. Sorry MommA, for at jeg har sendt det til deg disse ukeneHihi. Har sikkert skreve vekta di i veietråden då?er bare det vi gjør og. Ingen utfordring blir meldt
hihi. Er det laget som har laget utfordringen som rekner sammen poenga og sender det inn
eneste er å føre det inn i utfordringstråden
![]()
Hehe, bare kjekt det.Åja. . Haha.. Sorry MommA, for at jeg har sendt det til deg disse ukene
★☆★duppedingsen★☆★
Godis:125
Bonus: 50
Vann 50
Sum: 225
Får man bonus hvis man har trent alle dager, men ikke de øvelsene som er oppgitt? Hvis man får det er summen 275![]()
Du må føre inn på samme måte som alle andre har ført det for at poengene skal telle![]()
Hvorfor det?
Den beskjeden har jo blitt gitt tre uker på rad nå, minst. Det går jo på at man skal kunne se at folk regner riktig og fører opp poenger og bonuser ordentlig. Malen ligger jo der, det er jo bare å fylle inn. Du gjør jo tydeligvis utregningene, det er jo for å gjøre det lettere for oss selv også, i tillegg til at det blir mer oversiktlig for de som organiserer. Det er jo tross alt en konkurranse.
Beklager, det har jeg ikke fått med meg:/ Det har vært en del sykdom i familien i det siste, med sykehusinnleggelser og så videre, så jeg har ikke fått tid til å lese så mye her inne, dessverre.
Jeg har sett malen, men trodde ikke det var obligatorisk å bruke den. Jeg tenkte bare det var sluttsummen som telte.