Utfordring uke 7

Så jeg skal ikke sende inn utfordringstotal på PM? Mwn skal sende inn vekt pp PM! ?
(beklager inn-med-teskje-spørsmål her nå, men er stuptrøtt, og vil ikke drite meg ut :-P )

★☆★duppedingsen★☆★

Så jeg skal ikke sende inn utfordringstotal på PM? Mwn skal sende inn vekt pp PM! ?
(beklager inn-med-teskje-spørsmål her nå, men er stuptrøtt, og vil ikke drite meg ut :-P )

★☆★duppedingsen★☆★

Bare sende vekta di sånn du har gjort de andre ukene. Legge inn i veietråden og/eller sende til MommA på pm hvis det e det dåke pleier ;)

Bare sende vekta di sånn du har gjort de andre ukene. Legge inn i veietråden og/eller sende til MommA på pm hvis det e det dåke pleier ;)
Har pleid å sende utfordring poeng på PM, men ikke vekt jeg:oops::oops::oops:
Merkelig jeh ikke har blitt diska for lebge sia:p:p:phaha
★☆★duppedingsen★☆★

Har pleid å sende utfordring poeng på PM, men ikke vekt jeg:oops::oops::oops:
Merkelig jeh ikke har blitt diska for lebge sia:p:p:phaha
★☆★duppedingsen★☆★

Hihi. Har sikkert skreve vekta di i veietråden då? :p er bare det vi gjør og. Ingen utfordring blir meldt :p hihi. Er det laget som har laget utfordringen som rekner sammen poenga og sender det inn :) eneste er å føre det inn i utfordringstråden :)

Hihi. Har sikkert skreve vekta di i veietråden då? :p er bare det vi gjør og. Ingen utfordring blir meldt :p hihi. Er det laget som har laget utfordringen som rekner sammen poenga og sender det inn :) eneste er å føre det inn i utfordringstråden :)
Åja. . Haha.. Sorry MommA, for at jeg har sendt det til deg disse ukene:oops::oops::oops::rolleyes::rolleyes::rolleyes::p:p:p

★☆★duppedingsen★☆★

LAG ROSA:

Søndag
Godis: 25
Vann:
Trening:
Sum: 25

Mandag
Godis:25
Vann:25
Trening:
Sum: 50

Tirsdag
Godis:
Trening:

Onsdag
Godis:
Trening:

Torsdag
Godis:
Trening:

Total: 150

1. GODIS - Du får 25 poeng for hver dag uten godis.
Bonus på 50 poeng hvis du ikke spiser godis noen av dagene

2. VANN - 10 poeng for 1 liter vann, og 25 poeng for 2 liter vann eller mer.
Bonus på 50 poeng for å drikke 2 liter alle dagene.

3. TRENING - 25 poeng for hver dag du har trent.
Velg deg 2 av øvelsene. Start på dag 1, og hopp over hviledagen hvis den står oppført på øvelsene du velger. Push up kan tas på knærne, men da må du ta dobbelt så mange ;)
Bonus på 50 poeng hvis du har trent alle dagene.

LYKKE TIL!! :)

LAG: BLÅ

Søndag 16/2
Vann: 25
Trening: 25
Sum: 75

Mandag 17/2

Tirsdag 18/2

Onsdag 19/2
Trening: 25 (tok ikke hviledag, trente på treningsstudio i tilleg)

Torsdag 20/2

Bonus
Godis: 50
Vann: 50
Trening: 50
Sum: 150

Total: 375 + 150 = 525

Godis:125
Bonus: 50
Vann 50

Sum: 225
Får man bonus hvis man har trent alle dager, men ikke de øvelsene som er oppgitt? Hvis man får det er summen 275:)

Godis:125
Bonus: 50
Vann 50

Sum: 225
Får man bonus hvis man har trent alle dager, men ikke de øvelsene som er oppgitt? Hvis man får det er summen 275:)

Du må føre inn på samme måte som alle andre har ført det for at poengene skal telle :)

Den beskjeden har jo blitt gitt tre uker på rad nå, minst. Det går jo på at man skal kunne se at folk regner riktig og fører opp poenger og bonuser ordentlig. Malen ligger jo der, det er jo bare å fylle inn. Du gjør jo tydeligvis utregningene, det er jo for å gjøre det lettere for oss selv også, i tillegg til at det blir mer oversiktlig for de som organiserer. Det er jo tross alt en konkurranse.

Den beskjeden har jo blitt gitt tre uker på rad nå, minst. Det går jo på at man skal kunne se at folk regner riktig og fører opp poenger og bonuser ordentlig. Malen ligger jo der, det er jo bare å fylle inn. Du gjør jo tydeligvis utregningene, det er jo for å gjøre det lettere for oss selv også, i tillegg til at det blir mer oversiktlig for de som organiserer. Det er jo tross alt en konkurranse.

Beklager, det har jeg ikke fått med meg:/ Det har vært en del sykdom i familien i det siste, med sykehusinnleggelser og så videre, så jeg har ikke fått tid til å lese så mye her inne, dessverre.
Jeg har sett malen, men trodde ikke det var obligatorisk å bruke den. Jeg tenkte bare det var sluttsummen som telte.

Beklager, det har jeg ikke fått med meg:/ Det har vært en del sykdom i familien i det siste, med sykehusinnleggelser og så videre, så jeg har ikke fått tid til å lese så mye her inne, dessverre.
Jeg har sett malen, men trodde ikke det var obligatorisk å bruke den. Jeg tenkte bare det var sluttsummen som telte.

Uff, så leit da. Håper alt er i orden med alle!

Back
Topp