Ligger vel litt nedover siden herHvor er den?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ligger vel litt nedover siden herHvor er den?
Jeg opprettet den her på generell, "tirsdagens jakt på 7000 innlegg og 250 tråder"Hvor er den?
Da klistrer jeg de trådene, da ser folk demJeg opprettet den her på generell, "tirsdagens jakt på 7000 innlegg og 250 tråder"
Kommer til å være en for onsdag og en for torsdag også. Hvor vi alrså holder oppdatert på hvordan vi ligget an
Vi må være flinkere i dag!Syns vi var flinke i går![]()
Vi har jo allerede begynt son i det småVi må være flinkere i dag!
Du må markere hele forumet som lest... De tre prikkene øverst til høyre.Får denne feilmeldingen opp når jeg prøver å lage tråd. Hvorfor kommer denne Tamara? Den ødeleggerMå jo lage fler tråder
Vis vedlegget 171741
Får denne feilmeldingen opp når jeg prøver å lage tråd. Hvorfor kommer denne Tamara? Den ødeleggerMå jo lage fler tråder
Vis vedlegget 171741
Det er litt irriterende må jeg si. Spesielt når det er konkurranser på gang med mål vi skal nå.Det skjer meg også. Jeg må gå ut av appen.![]()
Såpass ja, for noe tullDu må markere hele forumet som lest... De tre prikkene øverst til høyre.
Så kan du opprette
Jeg ser for meg at det kommer til å være SKIKKELIG slakt her inne til helga, når vi er ferdig med utfordringen![]()