Jeg gjør meg tanker. Og sparer dem, for i dag trenger vi fem ikkeBrainstorming i kveld da![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg gjør meg tanker. Og sparer dem, for i dag trenger vi fem ikkeBrainstorming i kveld da![]()
Samme herJeg gjør meg tanker. Og sparer dem, for i dag trenger vi fem ikke
Samme her ogsåSamme her
Tråder blir spart til i morgeneller onsdag...
Det er santJeg gjør meg tanker. Og sparer dem, for i dag trenger vi fem ikke
God plan.Det er santblir lagt på hylla til i kveld kl 0001
![]()
Regner med at L skal ammes på den tiden. Så det skal jeg klareGod plan.
Lag gjerne mange i natt om du er våken, så ser stat bra ut når jeg oppdaterer i morgen tidlig
Første stat kommer altså fra meg når mannen har tatt de to eldste med for å levere på skole og bhg. Da setter jeg meg i sofaen med baby og pc, ammer og oppdaterer før hun er klar for første tur og dubb
Jeg ammer normalt sett sånn at jeg får tatt stat ved midtnatt, så sover jeg, ammer en gang på natt men da i halvsøvne. Og så er jeg på mobil fra hun våkner en gang mellom fem og seks for neste amming. Så da kan jeg delta.Regner med at L skal ammes på den tiden. Så det skal jeg klare![]()
Samme her men i det siste har han ville ammet vær time på natta så da har jeg bare sovner imellom. Men blir sittende i kveld med regnskap så da kan jeg sleng ut noen posterJeg ammer normalt sett sånn at jeg får tatt stat ved midtnatt, så sover jeg, ammer en gang på natt men da i halvsøvne. Og så er jeg på mobil fra hun våkner en gang mellom fem og seks for neste amming. Så da kan jeg delta.
Du er flink syns jeg.Lite oppdateringer fra meg de neste timene, litt innlegg, men ikke statistikk. Jeg tar snart turen for å handle middag og hente unger, deretter er det lekser og middag og denslags. Men jeg kommer sterkere tilbake senere.
Ja,også på skjultTeller innlegg og tråder på hele forumet?
Jepp. Overalt.Teller innlegg og tråder på hele forumet?
Det startet jeg med for ei god stund siden. Har enda en del jeg ikke har publisertNå har jeg begynt å lage liste over tråder som kommer til å komme fra meg i løpet av uka
;-)
Vi trenger en god del i morgen også så jeg begynner i alle fall da. I dag er vi vel snart i mål tebker jegDet startet jeg med for ei god stund siden. Har enda en del jeg ikke har publisert
Sparer til onsdag tenker jeg..
Får vel ta noen i morgen også, ser hvordan vi ligger an når det oppdateres underveisVi trenger en god del i morgen også så jeg begynner i alle fall da. I dag er vi vel snart i mål tebker jeg
Nå har jeg begynt å lage liste over tråder som kommer til å komme fra meg i løpet av uka
;-)
Det startet jeg med for ei god stund siden. Har enda en del jeg ikke har publisert
Sparer til onsdag tenker jeg..
Jeg skal gjøre mitt beste for å oppdatere så ser vi hva som trengsFår vel ta noen i morgen også, ser hvordan vi ligger an når det oppdateres underveis![]()