Utfordring uke 15

Hmm ja blitt litt dødt på flere forum ..

Vi er igang. Første oppdatering i tråden for mandag :-)

Gøy :)

Det var da veldig til nedtrapping på fredag, bare 450 innlegg.
Sikker på du ikke mente 4500 innlegg Tamara?

Hvordan gikk målet i går .... beklager dett var plutselig på tirsdag nå:) ammetåka's siste puste trekk :)

Den ammetåka er ikke så lett å ha med å gjøre....

Men DAGENS mål er vi i alle fall ca halvleis med. Mandagen i dag altså.

(fredag tror jeg at jeg kommer til å regne med 4500 altså, selv om Tamara har skrevet 450. For 450 har vi nok før jeg våkner på fredag.)

Reelt sett er det ikke innleggene som kommer til å være problemet vårt. men de nye trådene. Ettersom folk begynner å gå tom for tema, så er hhv 250, 300 og 270 nye tråder særdeles krevende

Reelt sett er det ikke innleggene som kommer til å være problemet vårt. men de nye trådene. Ettersom folk begynner å gå tom for tema, så er hhv 250, 300 og 270 nye tråder særdeles krevende
300 er mye. Får håpe mange starter i gruppene de er i hvertfall

300 er mye. Får håpe mange starter i gruppene de er i hvertfall

Ja, det er veldig mye. Det er der vi kommer til å slite, er jeg redd. Mange i gruppene må vi få til, men.... vel.... mine grupper er veldig stille av seg, så jeg spammer dem vel om jeg starter for mange

Ja Det er temaer som er utfordringen :) hvor mange har vi kommet opp til nå for dagens utfordring?

Ja Det er temaer som er utfordringen :) hvor mange har vi kommet opp til nå for dagens utfordring?

I dag har vi ikke reel utfordring, bare tall angitt for gøy, det teller ikke for utfordrignen, og er lavere enn hva vi poå en gjennomsnittelig dag leverer uansett.

Men vi har altså pr nå 2688 innlegg og 76 tråder, av hhv 5500 og 150

I dag har vi ikke reel utfordring, bare tall angitt for gøy, det teller ikke for utfordrignen, og er lavere enn hva vi poå en gjennomsnittelig dag leverer uansett.

Men vi har altså pr nå 2688 innlegg og 76 tråder, av hhv 5500 og 150
Ok da for man bre mane seg opp og bli kreative:)

Ok da for man bre mane seg opp og bli kreative:)
Tirsdag. Onsdag og torsdag. Da må vi være kreative. Kvantitet over kvalitet et strengt tatt det Tamara legger opp til med utfordringen. Så vi får levere masse.... Kreativitet

Back
Topp