Utfordring tirsdag 8 september

Lagde fiskeboller i hvit saus i går, og det ble så mye til overs at vi spiser det idag og :-) passer fint med kjapp restemat, da gutten på 6år skal prøve yoga for første gang i ettermiddag (av eget ønske) :-)

Så kult! Lykke til på yogaen. Er det organisert yoga?

Lenge siden vi har hatt det. Tror jeg skal ha det i helgen gitt :)
Det er godt ;) elsker at den er så sterk..men nå som jg er gravid,klsrer jeg det ikke,så den er ganske mild i forhold til det vi bruker :)

Tirsdag er hektisk! Her blir det en eller annen type ferdigmat fra Toro :P Pleier å ha rester, men jeg lagde for gode kjøttkaker i går :-)

Må få til litt skravling ;)
Her blir det sodd til middag :)

Så kult! Lykke til på yogaen. Er det organisert yoga?

Takk! :-) ja, det er medisinsk yoga nord som kjører kurs her vi bor. Var selv på kurs der i fjor høst og var kjempefornøyd, og når jeg gjorde øvelser hjemme ville 6åringen være med. Så det passet perfekt at de har satt opp kurs for barn også nå :-) skal selv på yoga for gravide i morgen, tror det blir veldig bra.

Må få til litt skravling ;)
Her blir det sodd til middag :)
Det har jeg lyst på en dag også. Vesla ville ha i går, da hun tittet ned i frysedisken. Men litt vanskelig å kjøpe samme dag:p

Det har jeg lyst på en dag også. Vesla ville ha i går, da hun tittet ned i frysedisken. Men litt vanskelig å kjøpe samme dag:p
Ja, det blir straks litt verre. Jentungen er veldig glad i det her også :)

Det er godt ;) elsker at den er så sterk..men nå som jg er gravid,klsrer jeg det ikke,så den er ganske mild i forhold til det vi bruker :)

Sliter du med halsbrann kanskje? Min må være sterk, med chili, jalapenos og så videre :)

Sliter du med halsbrann kanskje? Min må være sterk, med chili, jalapenos og så videre :)
Oh yes! :p
Så unngår sterk mat nå...
Elsker jo indisk mat og sterk thaimat ,og hvor sterkere det er jo bedre ;)

Takk! :-) ja, det er medisinsk yoga nord som kjører kurs her vi bor. Var selv på kurs der i fjor høst og var kjempefornøyd, og når jeg gjorde øvelser hjemme ville 6åringen være med. Så det passet perfekt at de har satt opp kurs for barn også nå :-) skal selv på yoga for gravide i morgen, tror det blir veldig bra.

Så bra ja! Yoga for barn er veldig interessant. Elsker yoga og pilates selv så. Veldig gøy når 6-åringen selv tar initiativet.

Oh yes! :p
Så unngår sterk mat nå...
Elsker jo indisk mat og sterk thaimat ,og hvor sterkere det er jo bedre ;)

Jeg også :) Håper jeg slipper halsbrann den dagen jeg blir gravid. Blir leit å måtte si nei til mat jeg elsker. Hvor langt er du på vei?

Jeg også :) Håper jeg slipper halsbrann den dagen jeg blir gravid. Blir leit å måtte si nei til mat jeg elsker. Hvor langt er du på vei?
Halsbrann er vondt! Unner ingen å få det...
Er igjen 4 uker til termin :)

Så gøy da. Er det første? I hvilken uke begynte oppstøtene?
Det er nr 2,fikk første for 10år siden :)
Husker ikke,men rundt uke 28...blitt værre nå,ihvertfall om natten...

Det er nr 2,fikk første for 10år siden :)
Husker ikke,men rundt uke 28...blitt værre nå,ihvertfall om natten...

Er litt redd for å få det, hender jeg har det i blant nå som jeg ikke er gravid også.

Så gøy med nummer to på vei. Du er jo nesten som førstegangsfødende igjen du da.

Back
Topp