Her blir det chili con carne![]()
Lenge siden vi har hatt det. Tror jeg skal ha det i helgen gitt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her blir det chili con carne![]()
Lagde fiskeboller i hvit saus i går, og det ble så mye til overs at vi spiser det idag ogpasser fint med kjapp restemat, da gutten på 6år skal prøve yoga for første gang i ettermiddag (av eget ønske)
![]()
Det er godtLenge siden vi har hatt det. Tror jeg skal ha det i helgen gitt![]()
Så kult! Lykke til på yogaen. Er det organisert yoga?
Det har jeg lyst på en dag også. Vesla ville ha i går, da hun tittet ned i frysedisken. Men litt vanskelig å kjøpe samme dagMå få til litt skravling
Her blir det sodd til middag![]()
Ja, det blir straks litt verre. Jentungen er veldig glad i det her ogsåDet har jeg lyst på en dag også. Vesla ville ha i går, da hun tittet ned i frysedisken. Men litt vanskelig å kjøpe samme dag![]()
Det er godtelsker at den er så sterk..men nå som jg er gravid,klsrer jeg det ikke,så den er ganske mild i forhold til det vi bruker
![]()
Oh yes!Sliter du med halsbrann kanskje? Min må være sterk, med chili, jalapenos og så videre![]()
Takk!ja, det er medisinsk yoga nord som kjører kurs her vi bor. Var selv på kurs der i fjor høst og var kjempefornøyd, og når jeg gjorde øvelser hjemme ville 6åringen være med. Så det passet perfekt at de har satt opp kurs for barn også nå
skal selv på yoga for gravide i morgen, tror det blir veldig bra.
Oh yes!
Så unngår sterk mat nå...
Elsker jo indisk mat og sterk thaimat ,og hvor sterkere det er jo bedre![]()
Så bra ja! Yoga for barn er veldig interessant. Elsker yoga og pilates selv så. Veldig gøy når 6-åringen selv tar initiativet.
Halsbrann er vondt! Unner ingen å få det...Jeg ogsåHåper jeg slipper halsbrann den dagen jeg blir gravid. Blir leit å måtte si nei til mat jeg elsker. Hvor langt er du på vei?
Ja, vi gleder oss til å testeYoga er gull for kropp og sinn synes jeg
![]()
Halsbrann er vondt! Unner ingen å få det...
Er igjen 4 uker til termin![]()
Det er nr 2,fikk første for 10år sidenSå gøy da. Er det første? I hvilken uke begynte oppstøtene?
Det er nr 2,fikk første for 10år siden![]()
Husker ikke,men rundt uke 28...blitt værre nå,ihvertfall om natten...