Utfordring fra Tamara

Skal gjøre mitt beste selv om jeg egentlig er litt opptatt i kveld.

Syns egentlig Tamara kan komme med de utfordringene kvelden før slik at man kan forberede og ta status i løpet av dagen og kvelden
Ja. Frustrerende å ikke ha en vag anelse engang. 8000 er mye, så jeg tviler litt uten "jaget" i å vite at vi er nære

Ja. Frustrerende å ikke ha en vag anelse engang. 8000 er mye, så jeg tviler litt uten "jaget" i å vite at vi er nære
Det syns jeg også.
Det var et bra trykk i kveldingen her,tror ikke jeg kunne fått inn flere innlegg I dag med min dag.

Det syns jeg også.
Det var et bra trykk i kveldingen her,tror ikke jeg kunne fått inn flere innlegg I dag med min dag.
Jeg kunne fått flere, var ikke klar over den før sent i kveld. Vært litt lite aktiv

Men i tilfelle vi har klart det tar jeg stat i kveld så vi kan jage et mål i morgen

Hva endte vi med? :O

Skal gjøre mitt beste selv om jeg egentlig er litt opptatt i kveld.

Syns egentlig Tamara kan komme med de utfordringene kvelden før slik at man kan forberede og ta status i løpet av dagen og kvelden

Det skal jeg huske på til neste gang.
Nå ble det litt sånn på impuls siden det ramlet inn en premie jeg ikke hadde regnet med. Da kunne jeg like så greit gjøre en liten greie ut av det tenkte jeg.
Også satt jeg målet slik at jeg viste dere ville klare det ;)

Last edited:
Det skal jeg huske på til neste gang.
Nå ble det litt sånn på impuls siden det ramlet inn en premie jeg ikke hadde regnet meg. Da kunne jeg like så greit gjøre en liten greie ut av det tenkte jeg.
Også satt jeg målet slik at jeg viste dere ville klare det ;)

Kjekt med ekstra utfgordringer, og ekstra premier. Utfordringene tar vi nå uansett...

Jeg kunne fått flere, var ikke klar over den før sent i kveld. Vært litt lite aktiv

Men i tilfelle vi har klart det tar jeg stat i kveld så vi kan jage et mål i morgen
Så flink du er :)

Åhh så flinke vi er!! Da må vi klare 10000 i dag ja:D

Er med så godt jeg kan :)

Prøver så godt jeg kan :)

Back
Topp