utfordring!!! Bryllupsbilder...

x1xLexi Grey

Glad i forumet
Noen som vil hjelpe til med å lage takkekort?? redigere? lys?farge? med tekst med takk for gaven og alt det der[:)], vleg mellom et eller flere av disse[:)] jeg er heelt blank å sånt...

Kan ikke hjelpe deg, men så nydelige bilder! [:)]

var kjempe fine bilder alle sammen. men det var så stilig bilde nr 5, ser dere at det blir et hjerte mellom nakkene deres ca[:D]

sendt deg pm [:)]

30.08.2008[:)] Raymond og Christina

Hva er vitsen med og redigere de kjempefine bildene der??[:)] De var rå fine, koselige og enkle bilder[;)]

takk for det[:)] men kunne tenke meg å ha med flere på takkekortet, jeg vet ikke helt hvordan man får det til... går ann og skifte farger og lys osv, for å gjøre de enda finerer, jeg har jo orginalene. Også vet jeg ikke hvordan jeg får laget et fint takkekort...

Ett med tekst..

Pssst... Jentenavnet skal ALLTID først[;)][:D]

kjempe fine bilder :) det er kjempe fint om du velger ett stort ett og har tre små nedover på rekke på venstre siden [:)]

litt kjapt sendt der, du kan laste ned photo scape og lage det der :) har ikke det her jeg sitter men skulle hjulpet deg hvis ikke [;)]

ORIGINAL: _Nanne_

Pssst... Jentenavnet skal ALLTID først[;)][:D]

fikset [;)]

så flinke dere er!!! tusen Takk!! så mye fint!!!

camille_81 akkurat sånn jeg mente, den siste du laga [;)] kjempe bra jo [;)]

ORIGINAL: t0mmelise

camille_81 akkurat sånn jeg mente, den siste du laga [;)] kjempe bra jo [;)]

skjønte det [:D] takk for tipset [;)]

denne laga jeg selv nå![:D]*stolt* men hva er fremgangsmmåten egentlig..

jeg la et bilde først, så klikket jeg på et til inne på toolbaren og et til o genda ett, så måtte jeg lagre det slik for å åpnee det en gang til... men da får jeg jo ikke byttet ramme på alle bildene.. hmm,... noen som kan forklare hvordan jeg får ramme rundt hvert bilde... fers på det der... åsså har jeg ikke lyst til å ha teksten på selve bilde, går det annå lage 1/3 hvit og 3 delen selve bildekortet.. så man får litt hvitt til å skrive på, på photoscape??

for å få ramme rundt hvert bilde må en når en er på page velge frame (det står rett over der en kan velge hvordan siden skal se ut..) da får en ramme rundt hvert bilde, inne på editor fåren bare ramme rundt hele..
for å få ett hvitt område der en kan skrive tekst, så lar du bare en av rutene være tomme, da blir den ruta hvit når du kommer inn på editor..
ellers kan du gå inn (når du er på editor siden) på object og i andre kolonne der kan du velge firkant runding stjerne osv, still opacit på fullt, da kan du lage deg et eget område å skrive på..

Nyyyyydelige bilder!!!![:)][:D]

takk for forklaringen[:)], men skjønte ikke noe... eneste jeg vet er hvordan jeg får et bilde t il der, aner ikke noe om motiver osv. hehehe

Back
Topp