Utfordring 7 september!!

Alltid gøy med utfordringer :D
Jeg er innom skravletråden på generelt stort sett hver dag. Prøver å få mer liv i både den nye og gamle termingruppa mi :)
Synes det har kommet seg litt på den nye nå ;)

Jeg liker disse utfordringene dine :)

God morgen jenter.

I dag lurer jeg på/utfordring:

1. Hvilke brukere er nye i skravletrådene?

2. Klarer dere å dra med dere flere inn i skravletrådene?

3. Hvor mange medlemmer er innom skravletråden daglig?

4. Utfordrer dere alle til å lage en eller flere tråder på generelt. Kanskje du har en historie å fortelle? Lurer du på noe?

Bare for å prøve å svare deg..

1. Jeg og mange andre er med på skravletrådene
2. Det har kommet mange ny inn på de trådene den siste tiden, veldig gøy med nye :)
3. Absolutt ingen aning, men vil tippe en 15-20 dersom du snakker om de her på generelt
4. Har en tråd jeg skal lage, men venter til hodepine tabletten har begynt å virke

God morgen jenter.

I dag lurer jeg på/utfordring:

1. Hvilke brukere er nye i skravletrådene?

2. Klarer dere å dra med dere flere inn i skravletrådene?

3. Hvor mange medlemmer er innom skravletråden daglig?

4. Utfordrer dere alle til å lage en eller flere tråder på generelt. Kanskje du har en historie å fortelle? Lurer du på noe?
1. Veldig mange AKTIVE nye brukere i skravletråden:D veldig moro å bli kjent med nye fjes!
2. Flere er hjertelig velkommen:D mange er sikkert nysgjerrige på hva som er så spennende der; kom og prøv:D veldig koselig!
3. Tror det er mange som er innom...også mange som ikke etterlater seg spor;)
4. Nye tråder kommer;)

1. Veldig mange AKTIVE nye brukere i skravletråden:D veldig moro å bli kjent med nye fjes!
2. Flere er hjertelig velkommen:D mange er sikkert nysgjerrige på hva som er så spennende der; kom og prøv:D veldig koselig!
3. Tror det er mange som er innom...også mange som ikke etterlater seg spor;)
4. Nye tråder kommer;)

Tipp topp tommel opp :)

Back
Topp