Utfordring 2 av 3, fredag 3 juni...

Har du tatt over for Sara :P
Sara er opptatt skjønner du. Sa jo at jeg ble lite her i dag. Shopping. Nå på vei hjem og så spise litt. Få lille til å sove. Hente de store. Pynte oss. Uten den kjolen jeg ikke fant og de sandalene jeg ikke kjøpte... Og dra i bursdag. Først grilling, så kaker. Så oppmøte ca 16. Og hjemreise i tide til å legge trøtte unger litt for sent men det er greit siden det er helg.

Så har jeg andre regne-oppgaver siden jeg er krigleder i slankekrigen, som jeg er med i for å engang kunne kjøpe en sånn kjole og ikke se ut som jeg venter nr fire og derfor må regne ut hvem som skal ut denne uka og håpe det ikke er meg helt enda.

Vi har 3930 innlegg nå, så vi mangler noen på dagens krav, men håper det tar seg opp ila noen timer her nå :)

Spørs om jeg også får hjulpet til i kveld likevel gitt. Planen var å beise, men nå blåser det fryktelig og jeg er usikker på noen skyer som dekker himmelen. Fryktelig surt å beise for så å få regn sånn at jeg må gjøre det en gang til....

Dere er flinke til å skravle om dagen! Jeg er ikke så flink! :P Rart å være i permisjon!

Back
Topp