Utflod?

^Milla^

Gift med forumet
Hvor stor "flod" har dere? [8D]
Her føles det som at det bare renner ut som et liten "foss" innimellom..
nesten litt slitsomt[:'(]

hadde mer tidligere.. nå er det 'tørt'... hehe..

Men mener å huske at det var litt opp og ned gjennom svangerskapet..

Ikke så mye enda, men husker fra sist gang at jeg fikk ganske mye utflod lenger ut i svangerskapet. Husker jeg lurte på om jeg lekket fostervann... Men tror det er ganske normalt.

Jeg går med trunseinnlegg eller bind hele tiden for jeg føler at det renner...

nada. Er Sahara i det området [8|]

skikkelig spesielt at det er så stor forskjell på det.. men sikkert normalt[:)]

ORIGINAL: frøkenL

Føler også at det renner en foss her jevnlig [:)] slitsomt.

Signerer. Og sånn kan jeg ikke huske det var forrige gang..

har hatt helt normal utflod fram til nå, men i dag kom det bittelitt brun utflod. Ble litt redd jeg, stikninger i magen i hele dag, men d kan jo være tegn på at livmoren vokser, jeg håper på det beste, men føler litt at d bli en SP!
Men hvis ikke blir jeg veldig gla, for den lille skatten vår er veldig ønsket[;)]

Hei babyvår!!! lurte bare innom baby forumet deres å så denne meldingen. Ganske sikker på at alt er ok med den lille skatten din!!! Har hørt om mange tilfeller hvor mor har litt brunlig utflod uten at dette er noe tegn på at ting går galt! HVis det ikke stopper eller hvis det blir friskt blod, kramper eller sterkerer smerter, bør du kontakte legen din. Så får du tatt en blod prøve hvor det måles HCG. SÅ får du se om den stiger jevn med noen dagers mellomrom. Lykke lykke til babyvår!!!

Husker jeg hadde mye utflod sist og det luktet så stramt [:'(], men tror det kom senere. Har ikke noe sånt nå.

Back
Topp