utflod

mlinn*martinesmamma*

Gift med forumet
til dere med erfaring... et litt uggent spørsmål men...
Hadde dere plager som "mye utflod" i begynnelsen av svangerskapet?

har IKM om underkant av en uke. hatt mye verk i rygg med spredning til øm mage. tisser ofte, stikk i sidene og nå i dag dette :

Masse, tykk hvit utflod. luktfri. Som cottage cheese.
noen som kjenner til noe lignende som symptom på at en er gravid?

Jeg hadde også mye utflod i forrige svangerskap, og også merket tendensen nå. (men mer flytende hos meg enn vanlig, om du vil ha detaljene...hehe)

ORIGINAL: Ainona88

Jeg er nå 17+3 på vei og jeg har slitet mye med utflod de siste ukene.. Synes det klør og er ubehagelig.. Virker som det ligger å irriterer. Er tjukk tjukk tjukk hvit utflod. :S Klumper seg ofte litt opp. Æsje! Men du ville ha svar :P
Syns det hørtes litt ut som sopp, særlig siden det klør... 

Men er vanlig å ha mer utflod når man er gravid. Jeg har det nå, og hadde det sist også...

hmmmm begynner å lure på om jeg faktisk har fått en soppinfeksjon. ikke mange symptomer på det annet enn klumpete utflod, og det klør litt. Svei i går når kjæresten og jeg skulle kose. måtte gi opp det....

har IKM kommende lørdag... kan jo være jeg er gravid.. men er det farlig med soppinfeksjon da? eller er det vanlig kanskje???

Lester at smart kontakte lege om en er grvaide og får infeksjon, men står ingenting om "hvis en kanskje er gravide og får infeksjon".....

Er en slik infeksjon farlig...??? eller kun ubehagelig...?

kan ikke huske at jeg har vært plaget med det.. hmm..[8|] *tenke tenke*

ORIGINAL: mlinn

til dere med erfaring... et litt uggent spørsmål men...
Hadde dere plager som "mye utflod" i begynnelsen av svangerskapet?

har IKM om underkant av en uke. hatt mye verk i rygg med spredning til øm mage. tisser ofte, stikk i sidene og nå i dag dette :

Masse, tykk hvit utflod. luktfri. Som cottage cheese.
noen som kjenner til noe lignende som symptom på at en er gravid?

Jeg tror jerg har litt mer utflod enn ellers ja, men altså: en uke før ikm har du ikke symptomer på graviditet, for kroppen din vet ikke om du har tenkt å bli gravid eller ei

cottage cheese utflod er derimot et absolutt klassisk, nesten sikkert tegn på sopp.

Kjøp canesten. Om du aldri har hatt sopp før kan det være greit å kontakte lege for å være helt sikker på at det er det du har da, men neida, det er ikke farlig, mest ubehagelig. Dropp sex i noen dager mens behandlingen pågår, og vær flink og fortsett med kremen i ti dager, selv om kløen gir seg før det. Når du har hatt sex med sopp, er der også en viss fare for at mannen kan være smittet (og merke lite eller ikke noe til det) så det skader ikke å smøre ham inn også.

Jeg har faktsik mer utflod nå allerede jeg da. ikke sånn sopp-aktig, men sånn at trusa blir våt. Gjennomvåt i en flekk. [&o] Må begynne å huske å bruke truseinnlegg, ikke minst huske å vaske truseinnlegg, jeg har jo sånne behagelige, myke, i organisk bomull, men har liskom ikke trengt dem på så lenge at de har hanva litt langt borte, men de siste dagene har dette begynt å bli såpass at jeg må nok bruke dem ja.

ORIGINAL: Ainona88

Jeg er nå 17+3 på vei og jeg har slitet mye med utflod de siste ukene.. Synes det klør og er ubehagelig.. Virker som det ligger å irriterer. Er tjukk tjukk tjukk hvit utflod. :S Klumper seg ofte litt opp. Æsje! Men du ville ha svar :P

Det kan også være Garnerella.

Har hatt mye utflod fra uke 4, og ikke noe mindre nå akkurat. Føles som en foss der nede av og til. [:'(]
Det var et av de tegnene jeg fikk skikkelig mistanke dagene før IKM sist.

Back
Topp