Snuppeluppe
Gift med forumet
Hei! Jeg er nå på dag 22 etter siste Tr...har veldig mye utflod nå!!! Helt vått i trusa altså...[:)] Hadde sex rundt eggløsning, hvis jeg har regnet eggløsningen riktig.... hva kan det være?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Jentepus
Jeg har 28 dager syklus...pleier å ha mens i 5 dager...Neste tr skal komme 6 mars....
ORIGINAL: Trine82
ja det kan jeg trenge for på tickeren min står det at jeg har eggløsning,, men det har jeg ikke.. hmm..... blir nok enda en måned uten eggløsning... Nå begynner jeg seriøst å bli leei [:@]

!!!hihi[:D][:D][:D]ORIGINAL: MariannemariannE
ORIGINAL: Trine82
ja det kan jeg trenge for på tickeren min står det at jeg har eggløsning,, men det har jeg ikke.. hmm..... blir nok enda en måned uten eggløsning... Nå begynner jeg seriøst å bli leei [:@]
altså nå leser en jo så mye rart her om dagen, MEN, i går da jeg leste om eggløsning på nettet, om sikre perioder, så sto det noe om at mye sex og orgasme kan utløse flere eggløsninger i en menssyklus!! Så var det noen "willd berry"(husker ikke heeelt navnet[:D][:D]????hehe) som en kan få kjøpt på apoteket som skulle være bra for eggløsning...
så ha deg i senga å!!!hihi[:D][:D][:D]