Utflod

Strandløva

Betatt av forumet
Septemberhjertene 2018
Hei! Vet at mengde utflod øker underveis i svangerskapet. Spesielt nå mot slutten! Men merker dere også en endring i lukt? Har googlet meg frem på bakteriell vaginose, men det lukter ikke denne fiskelukta heller som de skriver om... skal kontakte lege på mandag om dette fortsetter :) er i uke 37 :)
 
Min mann har sakt at jeg lukter annerledes der nede når jeg er gravid, så det er vell normalt kan jeg påstå etter å ha vert gravid 3 ganger :pompus:
 
I Gravid+ appen var det en artikkel om det at man lukter vesentlig mer under graviditeten og at det er helt vanlig. Har også merket det hos meg at det er en veldig spesiell og streng lukt, uten at det det er noe farlig.
 
Ingen endring i lukt her, bare i mengde. Har økt litt nå imot slutten
 
Blitt tynnere nå mot slutten, nesten så jeg begynte å lure på om jeg lakk fostervann.
 
Blitt tynnere nå mot slutten, nesten så jeg begynte å lure på om jeg lakk fostervann.
Samme her, har lurt flere gangen,men så kommer jeg på at jeg satt med akkurat samme spørsmål med de 2 andre også, så kommer alltid frem til at det er normalt :hilarious::hungry:
 
Back
Topp