Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har så mye mer utflod som gravid enn ikke gravid.. flere som har det slik?
Jeg vet ikke hva det er. Men må bruke truseinnlegg. Det trenger jeg ikke til vanlig. Hvordan diagnostiseres bakteriell vaginose?Jg merker ikke forskjell på gravid vs ikke gravid. Men er vell mange som har økt utflod i graviditet. Evt kan de være bakteriell vaginose om det er store mengder?
Jeg vet ikke hva det er. Men må bruke truseinnlegg. Det trenger jeg ikke til vanlig. Hvordan diagnostiseres bakteriell vaginose?
Jeg også! Kjente det kom ut, og tenkte NEI, ikke nå igjen!! Så var det MYE utflod gitt..Samme her, noen ganger kjennes det ut som at jeg blør og løper på do, men så er det bare utflod. Varierer fra dag til dag, så lenge det ikke lukter vondt eller er grønt, er jeg ikke så bekymret.
Ååå, Ok, lukter ikke noe.Det kan jeg si med god sikkerhet at du lukter Det er en helt grusom lukt på det! Men får man det som gravid må man få behandling fortest mulig.
Jeg vet ikke hva det er. Men må bruke truseinnlegg. Det trenger jeg ikke til vanlig. Hvordan diagnostiseres bakteriell vaginose?