Utflod

MinCariño

Forumet er livet
❤️ Septemberlykke 2020 ❤️
Har så mye mer utflod som gravid enn ikke gravid.. flere som har det slik? :yuck:
 
Har så mye mer utflod som gravid enn ikke gravid.. flere som har det slik? :yuck:

Jg merker ikke forskjell på gravid vs ikke gravid. Men er vell mange som har økt utflod i graviditet. Evt kan de være bakteriell vaginose om det er store mengder?
 
Jg merker ikke forskjell på gravid vs ikke gravid. Men er vell mange som har økt utflod i graviditet. Evt kan de være bakteriell vaginose om det er store mengder?
Jeg vet ikke hva det er. Men må bruke truseinnlegg. Det trenger jeg ikke til vanlig. Hvordan diagnostiseres bakteriell vaginose?
 
Ja, og det er vanlig :)
 
Jepp, mye mer. Helt fra før positiv test:wideyed: ganske slimete og fast :sour:
 
Samme her, noen ganger kjennes det ut som at jeg blør og løper på do, men så er det bare utflod. Varierer fra dag til dag, så lenge det ikke lukter vondt eller er grønt, er jeg ikke så bekymret.
 
Det er helt vanlig, men når det blir mye så er det ofte ubehagelig. Som Sportyspice sier så tror jeg også at jeg får TR (samme følelsen) og løper mye på do pga det.
 
Jeg vet ikke hva det er. Men må bruke truseinnlegg. Det trenger jeg ikke til vanlig. Hvordan diagnostiseres bakteriell vaginose?

Det kan jeg si med god sikkerhet at du lukter :depressed::hilarious: Det er en helt grusom lukt på det! Men får man det som gravid må man få behandling fortest mulig.
 
Samme her, noen ganger kjennes det ut som at jeg blør og løper på do, men så er det bare utflod. Varierer fra dag til dag, så lenge det ikke lukter vondt eller er grønt, er jeg ikke så bekymret.
Jeg også! Kjente det kom ut, og tenkte NEI, ikke nå igjen!! Så var det MYE utflod gitt.. :confused:
 
Det kan jeg si med god sikkerhet at du lukter :depressed::hilarious: Det er en helt grusom lukt på det! Men får man det som gravid må man få behandling fortest mulig.
Ååå, Ok, lukter ikke noe.
 
Mye Her også. Jeg går konstant med truseinnlegg!
 
Jeg vet ikke hva det er. Men må bruke truseinnlegg. Det trenger jeg ikke til vanlig. Hvordan diagnostiseres bakteriell vaginose?

Da skal det være mye utflod, ofte med farge på, samt stram lukt. Diagnosen stilles ved GU samt symptomer. Har du ikke lukt eller farget utflod er det nok mer normalt med tanke på graviditet å ha mer utflod:woot:
 
Helt normalt! Jeg er heldigvis ikke veldig plaget nå.
Bakteriell vaginose lukter du - uten tvil :hilarious::wideyed:
 
Masse utflod her også. Slitt med tørr skjede før svangerskapet så det ble en omveltning her for å si det sånn :p
 
Mye kremete utfold her i huset, merker det best når jeg går på do :hilarious: Men ellers må jeg bruke innlegg pga lett inkontinens fra tidligere svangerskap, som nå har blitt forværret.
 
Back
Topp