Utflod

Jimsik

Glad i forumet
Maiblomstene 2020
Beklager så mye for detaljer, men dette er jo en realitet for mange nå.

Jeg har slitt med mye utflod hele svangerskapet. Men det ga seg noen 2-3 uker, og nå mener jeg det er kommet for fullt igjen. Det bare "renner" ut hvit utflod. :smiley-ashamed008

Noen som har det samme? Kan dette også være tegn på fødsel nærmer seg?

Jeg vil helst ikke bruke for mye truseinnlegg heller, for da er jeg redd jeg skal få sopp, siden jeg er ganske klam i tillegg for tiden.
 
Sånne detaljer bør vi tåle her inne ja ;) Jeg har ikke samme problem, men har hørt at det er normalt med økt utflod.. Følg med på lukt og utseende, og ta det opp med jordmor :) Det meste sånt er normalt i et svangerskap.. Som vondter her og der, stikkinger og ømhet..
 
Jeg synes det har vært stor og jevn flom siden positiv test :hilarious:
 
Jeg trodde jeg skulle slippe unna da jeg ikke har hatt det på et par uker. YES!! Tenkte jeg. Men nå er det kjempe mye. Det er sykt plagsomt. Spesielt etter jeg har dusja og føler meg ren, så bare "splosh" i trusa. o_O :laughing002:laughing002

Skal si det til jordmor neste tlf samtale, det er jo ikke forandret lukt eller farge. Blir vel ikke bedre etter fødsel heler den første tiden regner jeg med!?
 
Etter mine erfaringer blir det ikke bedre etter fødsel nei... det blir bare mer, og inkludert blod,slim, fostervann osv, haha :joyful: Mye lekkert vi skal gjennom..
Men uansett, vi får en nydelig liten baby da:Heartbigred
 
Hadde dette i starten av svangerskapet så bedre i slutten av 2 trimester men nå i uke 36 så er det pån igjen :rolleyes:
 
Jeg trodde jeg skulle slippe unna da jeg ikke har hatt det på et par uker. YES!! Tenkte jeg. Men nå er det kjempe mye. Det er sykt plagsomt. Spesielt etter jeg har dusja og føler meg ren, så bare "splosh" i trusa. o_O :laughing002:laughing002

Skal si det til jordmor neste tlf samtale, det er jo ikke forandret lukt eller farge. Blir vel ikke bedre etter fødsel heler den første tiden regner jeg med!?
Joda, etter fødsel drukner utfloden i blod, så da merker man den ikke lenger:hilarious:
 
Veldig normalt med økt utflod i 1. Trimester, for at det så gjerne blir litt bedre i løpet av 2. Trimester, for at det såå kommer tilbake men eeeenda mer i 3. Trimester!
 
Veldig normalt med økt utflod i 1. Trimester, for at det så gjerne blir litt bedre i løpet av 2. Trimester, for at det såå kommer tilbake men eeeenda mer i 3. Trimester!
Ok, da vet jeg det. Var litt bedre i 2. trimester når jeg tenker meg om faktisk. Nå som jeg er høygravid kom det skikkelig tilbake som i i 1. trimester... :wtf:
 
Hadde dette i starten av svangerskapet så bedre i slutten av 2 trimester men nå i uke 36 så er det pån igjen :rolleyes:
Jeg er 34+6 og siste uka har det kommet for fullt igjen. Det ble litt bedre en periode, irriterende at jeg fikk det igjen etter så lenge med plager. Trodde jeg skulle slippe unna :wtf:
 
Jeg er 34+6 og siste uka har det kommet for fullt igjen. Det ble litt bedre en periode, irriterende at jeg fikk det igjen etter så lenge med plager. Trodde jeg skulle slippe unna :wtf:

Off, ja...Går en del undertøy /truseinnlegg:rolleyes:
 
Samme problem her. Er 33+2 i dag og det har vært sånn siden positiv test, men mer nå i det siste.
Går unna på truseinnleggene.
 
Jeg har hatt økt utflod siden positiv test så og si. Det er ikke mye, men mer enn før graviditeten da jeg aldri nesten hadde utflod. Det er hvitt og rennende, og ganske irriterende :yuck:
 
Back
Topp