Utflod

2019solsikke

Blir kjent med forumet
Hei,

Er idag 5+2. I går fikk jeg brunt utflod og det samme i dag. Er det flere som har opplevd det samme? Hva bør jeg eventuelt gjøre?
 
Har opplevd det selv. Hvis du syns det er skummelt så kan du ta en tidlig ul, eller HCG stigning hos lege, eller avvent for å se hvordan det går videre :) har du vondt?
 
Så lenge du ikke har friskt blod og smerter så går det helt fint.
 
Takk for svar ♥️ har prøve i 5,5 år så er veldig nervepirrende dette her.
Nei, ingen smerter. Kun litt murringer. Når kan man ta UL?
 
Takk for svar ♥️ har prøve i 5,5 år så er veldig nervepirrende dette her.
Nei, ingen smerter. Kun litt murringer. Når kan man ta UL?

Skjønner at det blir litt ekstra nervepirrende etter så lang prøvetid. Om du vil ta en ul for å få bekreftet at det er liv der inne så kan man se det fra uke 6. Anbefaler kanskje å vente en uke eller to til for å være helt sikker. Kjedelig å komme på ul for tidlig, ikke se hjerteslag og bli unødig bekymret.
 
Jeg går hos fertilitetdklinikk, her er det standard med tidlig ultralyd i uke 7. Så det er et ok tidspunkt om du ikke vil vente så lenge på bekreftelse på liv
 
Takk for svar ♥️ har prøve i 5,5 år så er veldig nervepirrende dette her.
Nei, ingen smerter. Kun litt murringer. Når kan man ta UL?
Hei. Jeg har hatt blødning og brun utflod i 2 uker. Alt har stoppet opp nå, men ble veldig nervøs så fikk en time til tidlig ul og alt sto bra til.
Er nok ler normalt enn vi tror. Er du nervøs ring til legen for å sjekke HCG . Dette går nok helt fint:)
 
Hei. Jeg har hatt blødning og brun utflod i 2 uker. Alt har stoppet opp nå, men ble veldig nervøs så fikk en time til tidlig ul og alt sto bra til.
Er nok ler normalt enn vi tror. Er du nervøs ring til legen for å sjekke HCG . Dette går nok helt fint:)
Takk for svar Er så forferdelig nervepirrende dette her. Så bra alt stod bra til på UL. Hvor langt er du på vei?
 
Back
Topp