Utflod

Starmoon

Flørter med forumet
Hei [emoji4] er gravid med mitt andre barn, men alikevel er alt annerledes denne graviditeten.. har hatt to blødninger så langt, er 8+3 i dag.. har sjekket med ultralyd hos fastlegen, alt ser bra ut.. [emoji4] 5 dager siden sist ultralyd.. har i dag fått litt blodig slim igjen. Kjenner at det lukter blod, og ser det er svakt farget.. blir så stressa av at det heletiden er sånn.. er det flere som har det sånn? Jeg hadde blødning forrige svangerskap også, men det var bare en gang. Jeg har ikke hatt sex, så synes det er så rart [emoji85]
 
Hadde ikke en dråpe blod sist svangerskap men denne gangen har jeg både spottet og blødd masse. Så har det sånn jeg også om det er noen trøst. Ja det er ubehagelig men satser på at det blir mindre stressende utover svangerskapet
 
Jeg hadde en blødning forrige svangerskap. Ble fryktelig nervøs, men heldigvis var alt bra. Da konkluderte legen med skjøre blodkar i slimhinnene, som gjorde at til og med et lite host eller nys kunne gjøre at en av disse blodkarene sprakk ☺️ Det var derfor helt ufarlig for meg.

Har ikke hatt blødning foreløpig denne gangen, men merker at jeg er nervøs hver gang jeg er på do
 
Jeg har aldri hatt noe blod i svansgerskapene, og da jeg fikk d i april visste jeg at jeg kom til å miste. Selvom man hører om flere som har det og alt går fint. Visste bare at d var feil hos meg. Nå sjekker jeg dopapiret hele tiden...uff...
Men godt alt er bra hos deg da :)
 
Jeg har hatt én tydelig blødning i dette svangerskapet, og to-tre ganger hvor det har vært rosa eller brunlig slim på papiret. I går og i dag er det brunlig utflod som kommer. Men jeg tenker at så lenge det ikke fosser ut blod eller jeg har vondt så skal jeg gjøre mitt beste for å ikke bekymre meg. Når jeg hadde SA så blødde jeg MASSE med koagulert blod ofte ved dobesøkene, og de smertene jeg hadde selve natta det gikk skeis vil jeg aldri glemme! Så nå krysser jeg fingrene, selv om jeg så klart er nervøs. Vi har bestilt TUL mandag 08.10 (vil da være 8+4) og hvis jeg da får se et bankende hjerte så tror jeg nok at jeg vil kunne slappe av mye mer. Men enig i at blødninger skaper mye bekymring, og jeg er rimelig lei av trangen til å sjekke dopapiret hver gang jeg er på do.
 
Back
Topp