Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Volvat?! Er ikke det dritdyrt? Ville heller bedt legen om henvisning til gyn. Da får du jo en «ekspert» og betaler i tillegg ikke så mye.Hei.
Har veldig mye utflod etter at jeg ble gravid. Har vært hos legen, men hun sa at det ikke hadde noe å si. Og at jeg kan få hensvisning etter fødsel, hvis det ikke går over.
Hadde dere gått til Volvat?
Eller slått dere til ro med det?
Volvat?! Er ikke det dritdyrt? Ville heller bedt legen om henvisning til gyn. Da får du jo en «ekspert» og betaler i tillegg ikke så mye.
Men i dette tilfelle tenker jeg at det er helt naturlig (med utflod i graviditet). Har det ikke selv, men har hørt mange har det
Samme herHelt vanlig med økt utflod i svangerskapet, så jeg hadde ikke tenkt noe videre over det. Jeg må bytte truseinnlegg mange ganger daglig.
Kanskje bytte fastlege?Jo, det er jo det. Så vil helst slippe. Men fastlegen ville jo ikke henvise meg til gynekolog. Jeg spurte om det. Da ville hun gjøre det etter svangerskapet.
Men, hvis dere hadde sagt at det var veldig uvanlig, og at ingen av dere hadde økt utflod, så ville jeg søkt til volvat, siden fastlegen sa nei.
Kanskje bytte fastlege? [emoji173]️