Utflod

Ronja2017

Andre møte med forumet
Hei.
Har veldig mye utflod etter at jeg ble gravid. Har vært hos legen, men hun sa at det ikke hadde noe å si. Og at jeg kan få hensvisning etter fødsel, hvis det ikke går over.
Hadde dere gått til Volvat?
Eller slått dere til ro med det?

Har også MYE utflod etter jeg ble gravid. Alt fra tynt/vannaktig til mer slimete og kremere. Så mye til tider at jeg blir sår. Bruker derfor truseinnlegg av bomull (blir bare mer sår av vanlige truseinnlegg).
Det er veldig vanlig med økt utflod som gravid, men hvis det plager deg veldig og/eller det ikke «kjennes riktig» så ville jeg fått sjekka det ut. For din egen ros skyld om ikke annet :)

Helt vanlig med økt utflod i svangerskapet, så jeg hadde ikke tenkt noe videre over det. Jeg må bytte truseinnlegg mange ganger daglig.

Hei.
Har veldig mye utflod etter at jeg ble gravid. Har vært hos legen, men hun sa at det ikke hadde noe å si. Og at jeg kan få hensvisning etter fødsel, hvis det ikke går over.
Hadde dere gått til Volvat?
Eller slått dere til ro med det?
Volvat?! Er ikke det dritdyrt? Ville heller bedt legen om henvisning til gyn. Da får du jo en «ekspert» og betaler i tillegg ikke så mye.
Men i dette tilfelle tenker jeg at det er helt naturlig (med utflod i graviditet). Har det ikke selv, men har hørt mange har det

Volvat?! Er ikke det dritdyrt? Ville heller bedt legen om henvisning til gyn. Da får du jo en «ekspert» og betaler i tillegg ikke så mye.
Men i dette tilfelle tenker jeg at det er helt naturlig (med utflod i graviditet). Har det ikke selv, men har hørt mange har det

Jo, det er jo det. Så vil helst slippe. Men fastlegen ville jo ikke henvise meg til gynekolog. Jeg spurte om det. Da ville hun gjøre det etter svangerskapet.
Men, hvis dere hadde sagt at det var veldig uvanlig, og at ingen av dere hadde økt utflod, så ville jeg søkt til volvat, siden fastlegen sa nei.

Helt vanlig med økt utflod i svangerskapet, så jeg hadde ikke tenkt noe videre over det. Jeg må bytte truseinnlegg mange ganger daglig.
Samme her ;)

Har hatt det i større, og mindre grad i alle 6 svangerskap. Noen ganger etter wc føler jeg ikke jeg gjør noe annet enn å tørke utflod... Tvangshandling til det ikke kommer mere på papiret :wacky:
Selv om det har våre sånn i flere av svangerskapene har jeg alltid hatt fin urinprøve :D

Jo, det er jo det. Så vil helst slippe. Men fastlegen ville jo ikke henvise meg til gynekolog. Jeg spurte om det. Da ville hun gjøre det etter svangerskapet.
Men, hvis dere hadde sagt at det var veldig uvanlig, og at ingen av dere hadde økt utflod, så ville jeg søkt til volvat, siden fastlegen sa nei.
Kanskje bytte fastlege? ❤️

Kanskje bytte fastlege? [emoji173]️

Jeg er ellers fornøyd hos henne. Jeg tror kanskje hun heller skulle husket å fortelle meg at det er helt vanlig. Men i denne saken ga hun meg liksom ingenting. Kanskje hun var stressa. Eller kanskje hun ikke merket at jeg var mer bekymret enn hun antok. Ett eller annet.
Men jeg skjønner at du foreslår det altså. :) takk :)

Back
Topp