Utflod.

2småhjerter

Glad i forumet
Hvordan utflod har dere mellom EL og IKM?
Jeg pleier å være tørr, men nå har jeg har hvit og kremete utflod i en uke.

12 dpo (tror jeg);
Litt ømme pupper.
Plutselig veldig trøtt idag.
Stikker litt ved livmoren.
Hvit og kremete utflod.

Høres jo ut som graviditetssymptomer.... men det kan jo alt være...det er så indeviduelt :)

Blir først tørr etter el, så går det over til hvit utflod.

Pleier å ha hvit kremete utflod frem til et par dager før mens...

Oi. jeg også har det sånn. Masse utflod og veldig bløtt i trusa.
Jeg trooor jeg gikk glipp av eggløsning denne gang. Masse romling og stikking nederst i magen...
Men som sagt, tror jeg gikk glipp av eggløsning =(

Oi. jeg også har det sånn. Masse utflod og veldig bløtt i trusa.
Jeg trooor jeg gikk glipp av eggløsning denne gang. Masse romling og stikking nederst i magen...
Men som sagt, tror jeg gikk glipp av eggløsning =(
Jeg også begynte med hvit utflod idag og mye romling og murring... hadde det sånn sist gang også.....:confused013

Ok.. fikk det idag skjønner du... og er 4 DPO... Fikk skyhøye forhåpninger.. haha :D

Det er store forskjeller når det gjelder hva som er normalt for meg, og hva som er normalt for deg :) det ene trenger ikke utelukke det andre!
Hvit kremete utflod kan være veldig positivt hvertfall :Heartpink

Det er store forskjeller når det gjelder hva som er normalt for meg, og hva som er normalt for deg :) det ene trenger ikke utelukke det andre!
Hvit kremete utflod kan være veldig positivt hvertfall :Heartpink
Ja,det er helt sant ! men i DPO land så blir man jo litt småsprø så jeg fortalte kjæresten min idag at det kan godt være det har rabla for meg og jeg bare innbiller meg alt...:laughing5

Pleier å være tørr også får jeg gjerne hvit kremaktig utflod noen dager før TR kommer.

Back
Topp