truelove Lykkeliten 6 Des 2014 #1 Ja jeg vet det er ekkelt.. Eggløsning forje helg og nå har jeg mengder med slim og utflod.. Normalt!? Aldri hatt så mye...
Ja jeg vet det er ekkelt.. Eggløsning forje helg og nå har jeg mengder med slim og utflod.. Normalt!? Aldri hatt så mye...
Tonje Catrinee Forelsket i forumet 6 Des 2014 #2 Snella86 skrev: Ja jeg vet det er ekkelt.. Eggløsning forje helg og nå har jeg mengder med slim og utflod.. Normalt!? Aldri hatt så mye... Klikk for å utvide … Lurer eg også på igrunn. Så henge meg på.
Snella86 skrev: Ja jeg vet det er ekkelt.. Eggløsning forje helg og nå har jeg mengder med slim og utflod.. Normalt!? Aldri hatt så mye... Klikk for å utvide … Lurer eg også på igrunn. Så henge meg på.
B babysick92 Glad i forumet Augustlykke 2015 6 Des 2014 #3 Jeg er ca 4-5 dpo og hadde en del eggehvite lignende før idag.. slenger meg på jeg og
Lykkeliten_86 ♥ Håper på en liten en ♥ Tilgangsansvarlig VIP Himmelbarn Maiblomstene 2016 6 Des 2014 #4 Helt normalt med store variasjoner i mengde utflod, og at den varierer karakter gjennom syklusen. Om den derimot blir misfarget eller lukter, så burde man oppsøke lege. Her er en oversikt over typene utflod, kolonnen lengst til høyre er den utfloden man normalt bare har rundt eggløsning (eggwhite/watery). De fleste har mer creamy (kolonne nummer 3) etter eggløsning, og det varierer som sagt i mengde.
Helt normalt med store variasjoner i mengde utflod, og at den varierer karakter gjennom syklusen. Om den derimot blir misfarget eller lukter, så burde man oppsøke lege. Her er en oversikt over typene utflod, kolonnen lengst til høyre er den utfloden man normalt bare har rundt eggløsning (eggwhite/watery). De fleste har mer creamy (kolonne nummer 3) etter eggløsning, og det varierer som sagt i mengde.