Utflod!

K.L#

Forumet er livet
Septembermødre <3
Marsmellows-15
Flere som periode vis "sliter" med store mengder utflod?? Gjorde d mye i starten, også har jeg jo hatt litt blødninger, og nå er d tilbake til stooore mengder sånn plutselig. :-P

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Flere som periode vis "sliter" med store mengder utflod?? Gjorde d mye i starten, også har jeg jo hatt litt blødninger, og nå er d tilbake til stooore mengder sånn plutselig. :-P

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
Oh yes!

♡02.03.2015♡

Jupp.. Og med den nye luktesansen så kan man vel si at det blir noen vasker :-p

❤️Lille prikk❤️ mars 2015 ❤️

Slim her også. Får ikke vite antall uker før torsdag, men for noen uker tilbake var det ekstremt mye, såpass at jeg nesten vurderer å dobbeltsjekke at jeg ikke blør, siden det føles sånn. Nå noen dager tilbake var det tilbake igjen, og har det enda. Varer nok en stund. Veldig uhyggelig som sagt, da man føler det blør på det verste :/

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Nok av utflod her også, men mer i starten. Fra ca uke 5 til 10. Normalt er det, så får bare leve med det :P

Her også og det varierer nesten iløpet av dagen!! Til tider er det slik at jeg må springe på do for å se om jeg har begynt å blø.....Hisj:eek:

Sånn er det her også :-/ Kan plutselig være mye og så blir det ingenting en stund. Kan ikke huske at det har vært sånn før, men mulig jeg har fortrengt det :-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp