Utflod.....

Funnyt

Betatt av forumet
Noen andre som har farget utflod? Hatt menslignende smerter i magen siden i tolv tida i dag, og farget utflod, usikker på om det er noe blod....:( kjempe redd!!!!

Noen andre som har farget utflod? Hatt menslignende smerter i magen siden i tolv tida i dag, og farget utflod, usikker på om det er noe blod....:( kjempe redd!!!!

Jeg hadde en blødning sist onsdag som etter et døgn gikk over til brunlig utflod. Tok kontakt med lege på torsdag og fikk innvendig UL fredag, og alt var i orden. Har fremdeles små mengder brunlig utflod, men ellers er alt som før. Ømme pupper, kvalm, oppblåst osv. Jeg ble kjempeengstelig og tok kontakt med legen. Fikk UL med en gang :) Dersom du er svært engstelig/redd så ta kontakt med legen. Det er mye bedre enn å gå rundt å være redd for at noe har skjedd eller er på tur å skje. Lykke til :)

Var visst for tidlig med ultralyd....:( men er iallfall sykemeldt ut uka. Kom noe blod i går kveld. Tok test som viste 2-3 uker på vei i sta, vet ikke om det stemmer når jeg er 5+5. Redd dette ender på samme måte som i januar:(

Var visst for tidlig med ultralyd....:( men er iallfall sykemeldt ut uka. Kom noe blod i går kveld. Tok test som viste 2-3 uker på vei i sta, vet ikke om det stemmer når jeg er 5+5. Redd dette ender på samme måte som i januar:(
Jeg er 5+ 3 og min test viste 3+ på lørdag når jeg var 5+0. Håper indikatoren viser feil og at alt går bra med deg <3

❤️Lille prikk❤️ mars 2015 ❤️

Minner om at uke indikatoren kan ta feil. Det står det til og med i bruksanvisningen ;-)

❤️Lille prikk❤️ mars 2015 ❤️

Back
Topp