Utflod

LINKATH

Glad i forumet
Ekkelt tema om noen velger å lese:
Er dere plaget med mye utflod?
Her om dagen hadde jeg noe som kunne minne om slimproppen. Helt tjukk klomp som ikke engang la fra seg spor når jeg tørket underbuksen.Og nå har jeg så tynnflytende at det kan minne om fostervann :/ blir litt engstelig for sånt jeg.

Sent from my iPhone using BV Forum

Har vel ikke opplev akkurat det der, men er plaget med mye utflod ja.

Men er du engstelig for at det er forstervann finner dem vel ut d hos legen. Heller en tur for mye hos legen en en for lite.

Har vel ikke opplev akkurat det der, men er plaget med mye utflod ja.

Men er du engstelig for at det er forstervann finner dem vel ut d hos legen. Heller en tur for mye hos legen en en for lite.

Enig!

Jeg var på sykehuset nå fordi jeg hadde så tyntflytende utflod. Det bare rant, akkurat som om jeg tisset på meg. De tar det veldig alvorlig, så jeg hadde sjekket det. Mest sannsynlig er der ingenting, men det skader ikke å sjekke :)
Det var forresten bare utflod og ikke fostervann hos meg :) de sa at ting kunne være litt annerledes enn vanlig under en graviditet.

Er plaget her også, aldri vært det før.

Plaget her også ja. Var slik forrige svangerskap også.

Mamma til Herman venter lillesøster 12.mars 2014
Taster på appen :-)

Veldig mye her også. Kan ikke gå en dag uten truseinnlegg. Føler av og til det bare renner. Første svangerskap hadde jeg ingenting. Brukte aldri truseinnlegg da. Merkelig så forskjellig det kan være fra gang til gang.

Ja, du er også fleregangsfødene? Kan ikke huske jeg var sånn med datteren min, men så glemmer man jo fort da!

Nei, førstegangs.

Back
Topp