Utflod ?

rosen89

Blir kjent med forumet
Jeg er gravid for første gang og har kommet litt over 6 uker... Jeg har begynt å få litt mye utflod(hvit), er det vanlig eller ? :/
Jeg har ikke vært hos legen så jeg er litt nervøs med alt, hadde bare lyst til å spørre istedenfor å beskymre meg over noe som jeg kanskje ikke trenger hehe....

Har hatt plenty i ulike former.Det sies at det er vanlig med mye utflod, men jeg har sjekket det opp fordi jeg har hatt mye bakteriell vaginose (uten andre symptomer enn utflod) og fordi jeg ikke orker å gå rundt med et snev ekstra bekymring. Sikkert harmløst, spesielt om det ikke lukter og klør, men greit å få det sjekket om du tviler, bekymringer finnes det nok av!:P

Har også ganske mye, tynn hvit ... Vet ikke om det er vanlig jeg:)

Sniker.. Bare bli vandt med utfloden, og kjøp inn maxipakker m truseinnlegg. Utfloden blir til å følge dere ut svangerskapet, og mengdene øker :p

Termin 26. August 2013

har et barn fra før av, han er 2 år og 3 mnd. Husker godt at utflod var et problem når jeg gikk gravid med han. Det var MYE og det startet ca på samme tid som du er nå ;)

har et barn fra før av, han er 2 år og 3 mnd. Husker godt at utflod var et problem når jeg gikk gravid med han. Det var MYE og det startet ca på samme tid som du er nå ;)

Helt vanlig :) hadde det jeg også, har gitt seg litt nå (er 6+6). Så lenge det ikke har en sterk lukt er det bare å slappe av :)

Okai :) godt å høre... :) tusen takk for svarene, nå ble jeg mer rolig hehe :)

Back
Topp