Utflod

Snuppeluppe

Gift med forumet
Flere som har økt utflod nå som de er gravide? Noen som vet hvorfor man får det? [8|]
 
Tror nok de aller fleste får økt utflod i svangerskapet, hvorfor det er sånn aner jeg ikke
 
Er Ikkje det på grunn av forandring I slimhinnene??? Mener bare og ha hørt Det.. [:D]
 
ja det har jeg merket godt. litt ekkelt må jeg jo si..... har lest at en ikke skal gå med truse innlegg pga dt da er lettere å få sopp. Skal også ligge uten truse om natta sånn at det kan lufte seg litt[;)]
 
Man får (mer) utflod fordi man har større slimproduksjon i livmorhalsen, og fordi de er økt celleavtøting fra skjedeveggene. fikk vanvittig mye sist gang, og ser ikke ut til å bli bedre denne gang heller. Skifter truse flere ganger om dagen. Og sover uten om natten. Det og vaske seg ofte gjør det litt bedre i hvertfall. 
 
ORIGINAL: nunse

ja det har jeg merket godt. litt ekkelt må jeg jo si..... har lest at en ikke skal gå med truse innlegg pga dt da er lettere å få sopp. Skal også ligge uten truse om natta sånn at det kan lufte seg litt[;)]

 
Jeg bruker truseinnlegg. Er bare helt nødt! Skifter ofte da, og har ikke fått noen plager. Ville prøvd det, hvis det var mye utflod... Er jo så ekkelt å få det i trusa![:'(]
 
Joda her er det blitt en del mer enn før, har gått med truseinnlegg omtrent siden dag 1...
 
Ja[:'(]
 
Back
Topp